mandag 2. januar 2023

When I'm lost, when I'm low. How do you always know?

Det var nok å gjøre på jobb i dag, men vi var godt bemannet. Så det gikk veldig fint. Men må si at selv om jeg sist jobbet fredagskvelden føltes det ut som om det var evigheter siden jeg sist hadde vært på jobb. Derfor føltes det veldig tungt ut å dra på jobb i dag. Ikke for å snakke om det lille snølaget som har falt og dekket til all isen. Så jeg gikk museskritt på vei til bussen i dag fordi jeg ikke ante hvor isen var. Heldigvis var det kun et par andre folk som hadde vært ute å gått før meg. Så da var det veldig synlig hvor folk hadde sklidd. Men jeg skled likevel litt. Mams falt faktisk på isen rett utenfor døren, en kollega møtte opp på jobb med sting i panna. Så ja, det er skikkelig is på bakken for tiden. Etter jobb dro jeg på mitt lokale kjøpesenter for å møte Kiwi og mannen hennes. Har ikke sett verken på ganske lang tid (snakk om år), så det var skikkelig hyggelig å henge litt med de. Det er noe rart med å bli voksen fordi det plutselig blir så normalt at man møtes veldig sjeldent. Og det er liksom helt ok, det føles aldri ut som om det har gått  lang tid som det faktisk har vært. Etter en times-tid med en catch-up, måtte de reise videre. Jeg tok en liten shoppingtur. I går bestilte jeg meg vinglassene jeg hadde satt på ønskelisten min, så jeg fikk hentet de i butikk i dag. Ellers gikk jeg innom Kid som har salg på sine julevarer. Fant meg et par votter som ikke er en helt nøytral fargekombinasjon, men som jeg syntes var skikkelig fine. De erstatter selbuvottene mine mens jeg venter på at mine originale votter dukker opp en eller annen gang. Ellers fant jeg tovet sopp som tydeligvis er julepynt. Men jeg blir så glad av synet av de, så nå har jeg foreløpig hengt de på lampa mi. Synes de er så bedårende at jeg ikke klarer å gjemme de bort med resten av julepynten. Nei, disse får sikkert henge fremme til påske. Skulle egentlig handle mat i dag, men det ble helt nedprioritert siden jeg måtte bære vinglass hjem (de tok mye plass i posene mine). Så jeg får heller stoppe innom butikken i morgen. Ellers kan jeg melde at jeg synes jeg er veldig irritabel om dagen, men jeg synes det er litt tidlig at jeg liksom skal være premenstruell nå. Samtidig er lunten min så kort som bare det. Du kan se på meg liksom, og jeg kan bli irritert for det. Nå skal jeg straks ha to fridager, så kanskje jeg klarer å hente meg litt inn da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar