søndag 1. januar 2023

I like the way you like to laugh at dirty jokes. I know they'll always land

Startet dagen med havregryn som jeg tilsynelatende har vennet meg til. Det er fortsatt en søt frokost, så det er ikke noe jeg spiser så ofte. Det er første januar og jeg har ryddet bort alt av julepynt. Har ryddet og vasket soverom og bad. Jeg er skikkelig on the go for å si det sånn. Nå skal jeg ordne ny timeplan, og deretter ta meg årets første treningsøkt. Jeg har laget en ønskeliste for ting jeg ønsker å kjøpe i år, spesielt med tanke på januarsalget som har startet. Det er nok mye som ikke blir kjøpt, men det jeg faktisk trenger å ordne er nye joggedresser. Og nå tror jeg at jeg er nødt til å kjøpe fra et annet sted enn jeg vanligvis kjøper, fordi de to nyeste joggedressene mine er på sine siste dager. Ja, jeg bruker de konstant. Samtidig har jeg en annen joggedress som også brukes like mye, men som likevel ser ut til å tåle mer. Ellers er det noen vinglass som står på ønskelisten som jeg tror jeg skal tillate meg selv å kjøpe. Nei, nå må jeg jobbe videre med to-do listen min for i dag. I morgen er det nemlig tilbake til hverdagen med tidlig vakt. Gleder meg ikke til å balansere på isen på vei til og fra jobb i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar