lørdag 21. januar 2023

feels like I been waiting a lifetime for you to tell me what's going on in your mind

I dag er det starten på kinesisk nyttår. Det er nemlig nyttårsaften, og hele nyttårsfeiringen varer vel i to uker. Vi har samlet oss og spist middag sammen. Jeg forsøkte å lage litt diy-pynt til feiringen, men jeg var lite suksessfull. Vil si at det delvis skyldtes at jeg har gått tom for tosidig teip. Ellers kan jeg nevne at nattevaktene mine var greie. Det var litt mer å gjøre utenfor avdelingen min enn forventet, men ellers var det ganske greit. Det gjør det litt bedre for meg med tanke på at jeg også jobber netter neste uke. Føler meg litt mer forberedt liksom. Jeg hadde nok overskudd eller motivasjon til å trene i går, og i dag var planen å dra på IKEA. Men så er det såpass kaldt ute at jeg bestemte meg for å ikke forlate huset. Jeg har flere fridager neste uke før nattevakter, så jeg får dra da i stedet. Jeg hadde også lyst til å dra på kjøpesenteret for å kjøpe sjokolade. Men så stod jeg opp sent og brukte mye tid på rydding og vasking. Så det ble litt for knapt med tid før vi skulle spise middag. Har jeg snakket om FLO før? Jeg oppdaget de da de lanserte musikkvideoen for Cardbord Box, men det er først nå jeg har hørt på de andre sangene deres. Og det som kanskje er irriterende, er at jeg foretrekker live versjonen av sangene deres. Men de er jo ikke tilgjengelige til å kjøpe. Det er en jentegruppe som synger R'n'B, men old school. Beste av alt er harmoniene deres. Nå skal jeg finne meg en kveldssnack og spise litt sjokolade. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar