onsdag 25. januar 2023

Back in time, I go wandering through the rooms of my mind. Every door that I’ve been closing, all the people that I have let down

Jeg var ganske sliten på kveldsvakt på mandag. Hadde sovnet halv fire på natten, men sov i nok timer til at det skulle gå greit. Det er bare det at kroppen ikke har det så bra når jeg legger meg såpass sent. Så ja, klokken 18 føltes ut som klokken 03, og at jeg fikk knekken. Kom meg heldigvis igjennom, jeg har hatt fri siden. I går gjorde jeg en ganske utfordrende treningsøkt, men som jeg samtidig likte. Måtte riktignok ta litt lengre pauser, for jeg endte opp helt gjennomsvett. Du vet den følelsen når hodebunnen bare er svette? Ja, det var det som skjedde med meg i går. I dag våknet jeg tidligere enn planlagt, men det føltes greit ut fordi jeg hadde planer om å reise til IKEA i dag. Ønsket også å dra for å handle mat. Jeg har gjort verken. Det jeg kan si er at jeg på lørdag snakket med Monchita om Old School Runescape som jeg oppdaget fantes på mobil for en stund tilbake. Jeg sa til henne at jeg ikke skulle spille det, men hva gjorde jeg? Jo, jeg begynte å spille. Det er to spill fra barndommen hvor jeg mister helt tidsperspektiv (og hodet), og det er Sims og Runescape. Hvem vet hvor mange timer jeg har brukt på spillet de siste dagene? Er det sånn det er å være avhengig av Candy Crush? Det er så mye forskjellige ting man kan gjøre på Runescape, så det skal litt til før jeg blir lei. Men forhåpentligvis skjer det snart, slik at jeg ikke bruker all min tid på et mobilspill. Jeg har riktignok tenkt på IKEA-turen, for jeg innså at det jeg har lyst til å kjøpe er til fremtiden. Og det er litt dumt fordi at jeg ikke aner hvor mye plass jeg kommer til å ha på mitt fremtidige kjøkken til matoppbevaring. Så jeg tror IKEA-turen må sløyfes. Jeg får dra på matbutikken i morgen, og hvis jeg orker skal jeg kjøpe et par tyngre vekter (til trening). Det virker som om søvnmønsteret begynner gradvis å nærme seg normalen, men så skal jeg snu døgnet igjen på fredag. Så hva er vitsen liksom? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar