søndag 6. mars 2011

best fucking day ever






Herregud, så stolt over å være norsk i dag!
Nei, faktisk - jeg har alltid vært stolt av å være født og oppvokst i et så fint land. I dag tok Northug gull! Og Gjerdalen tok bronse! Og det var ikke akkurat et kort løp, men 5 hele mil. Det er utrolig hvor flinke disse nordmennene er, og inspirasjonen det gir til å oppnå egne mål. Men det er såklart ikke bare mennene som har oppnådd mye, men også de flinke damene. I går var det Terese som fikk gull, og Marit som fikk sølv. Akkurat nå sitter jeg og ser på pressekonferansen. Tja, nordmenn er kanskje ikke like flinke i å prate engelsk - og det hører jeg. Men, ok, litt tenåringsprat: herregud, hvem skulle trodd at en person kan være så kjekk i en kondomdress? Hah, jeg tror nok jeg har fått litt kjendiscrush på Northug sammen med alle de andre tusener.

It's been a really good day, with awesome news, that I cannot wait to share. My brother went home today, and the weather has been good throughout the weekend. I feel very accomplished right now, and everything is right. I guess it's a combination of Norway's recently success in the FIS Nordic Championship, the wonderful news, my brother visiting, no (well not much) homework.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar