søndag 25. november 2018

I heard you sold the Amazon to show the country that you're from

I går var jeg i en skikkelig intens transkriberings-mojo, og jeg var langt mer effektiv enn vanlig, hvilket gjorde at jeg kunne transkribere i en raskere hastighet. Lurte faktisk på om jeg skulle begynne på det siste intervjuet, men da var klokken ti på kvelden, og det fristet heller å komme seg i sengs. Men det betyr i det minste at jeg er ferdig med transkriberingen i morgen. Hvis jeg får til å gå igjennom alle transkripsjonene i tillegg til å transkribere det siste intervjuet såklart. Det kommer til å ende opp med å bli et dokument på over hundre sider og antallet ord overskrider grensen for selve masteroppgaven. Det var egentlig uventet og jeg fikk et lite sjokk i det jeg innså at jeg hadde skrevet såpass "mye" på denne korte tiden. Det er riktignok ikke egne ord, men det gir meg likevel håp om at jeg klarer å skrive på min egen oppgave. For det er den siste frykten; nå lurer jeg på om jeg i det hele tatt vil greie å skrive en oppgave. Jeg tillot meg selv å sove lenger i dag, selv om kroppen stod opp tidlig likevel. Har ryddet soverommet og skiftet sengetøy. Vurderte om jeg skulle dra frem det lille jeg har av "julepynt" til soverommet, men jeg nekter å pynte til jul før neste helg. Jeg har èn nabo som har hengt opp julestjerner og pyntet den ene busken i hagen sin. Men de tror jeg er de eneste i nærheten i hvertfall. Har også vasket som vanlig, skrevet mine ukentlige mål og gjort litt meal prep. Tok meg et "hånd-bad" etter å ha brukt kanskje en time på å kutte opp kyllingfillet. Vurderte da å faktisk booke et hotellrom med et badekar bare for å ta et bad. Herregud, seriøst. Tenk, kanskje jeg bare skulle sjekket inn på et hotellrom og chillet max. Seriøst, høres det helt crazy ut? Broderen kom på middag, og som vanlig lagde foreldrene mine et veldig fint måltid. Det var koselig, selv om vi sist så han på mandag. Nå er jeg er nødt til å gjøre litt yoga før jeg tar meg en dusj. Det har vært en veldig chill søndag hittil, selv om jeg stod opp med en liste i hodet over ting jeg "måtte" gjøre. Det er vel også min første "ordentlige" søndag på flere uker nå, hvilket gjør at jeg setter mer pris på rutinene mine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar