onsdag 7. november 2018

You remind me of a time when things weren't so complicated. All I need is to see your face

Jeg er sånn og si ferdigpakket, kvisen min har utviklet seg og ligger og koser seg på overleppen, og jeg har prøvd concealer under øynene uten å umiddelbart hate det. Så på en video on concealere, og jeg bestemte meg for å prøve ut den ene concealeren jeg eier. Kjøpte den fordi jeg husket at jeg pleide å bruke den for mange år tilbake, hvilket ser ut til å være en trend for meg. Men da jeg prøvde den igjen, så likte jeg den ikke. Og det er nok fordi at jeg ikke har brukt kremprodukter (i sminkeform) på flere år nå. Også er det faktumet at jeg ikke liker følelsen av å ha noe på ansiktet. Kan ikke begynne å tenke på hvor mye penger jeg har kastet bort på sminke som jeg ikke liker følelsen av å ha på ansiktet. Det er faktisk penger rett i dass. Uansett prøvde jeg på concealeren igjen, og jeg håper kanskje at det er noe jeg kan venne meg til. Er greit å ha en naturlig "look", men det kan også være greit å bruke concealer under øynene nå som jeg begynner å bli eldre. Når det er sagt, så er jeg ikke gammel. Prøver å minne meg selv på det, fordi at jeg stadig ser tilbake på tiden hvor jeg følte meg gammel og innser at jeg faktisk var ung. I dag stekte jeg det jeg "meal preppet" i går, og jeg ble skikkelig positivt overrasket. Smakte faktisk veldig godt selv om jeg ikke hadde alle ingredienser og ikke hadde helt oversikt over mengde på marinade jeg trengte til kyllingen. Så nå kjenner jeg faktisk at jeg gleder meg til å eksperimentere med ulike marinader. Broderen kom og spiste middag hjemme, vi pratet om livet, og jeg hadde en liten rant om masteroppgaven. Jeg har brukt tid på å gå igjennom intervjuguiden min, og nå tror jeg at jeg er på punktet jeg ønsker å være. Tror liksom ikke jeg trenger å være mer forberedt. Så nå krysser jeg bare fingrene for at ting går noenlunde som planlagt. Jeg håper på å få gjennomført en treningsøkt før jeg reiser avgårde i morgen, så jeg må opp litt tidlig. Natt til i dag har jeg ligget våken veldig mye uten at jeg har skjønt årsaken bak det. Forhåpentligvis var det bare et engangstilfelle. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar