mandag 20. april 2020

A little broken, a little new. We are the impact and the glue. Capable of more than we know

Da har jeg endelig mottatt alle pakkene jeg har bestilt i det siste, dog noen allerede har blitt sendt i retur. På lørdag hentet jeg en pakke med tre topper og en bikini, og der er det en topp som dessverre skal returneres. Det var noe med både fargen og passformen som ble feil, og da kan jeg ikke beholde den selv om jeg elsker ideen om toppen. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg likte alt annet, for det føles ut som om jeg har sendt alt i retur i det siste. Bikinien er jeg forelsket i, selv om jeg innså hvor innmari blek jeg er da jeg prøvde den på. Jeg satte meg faktisk i solen i dag, og jeg hadde på shorts! Så nå har kroppen fått sett litt lys, men om det blir noe farge på kroppen tviler jeg på. Det kommer seg nok om noen måneder. Jeg hadde ikke noe vanlig solkrem til kroppen-- hadde kun sånn olje, og det er risky business hvis kroppen ikke har vært utsatt for sol på måneder. Heldigvis satt jeg ikke ute og stekte mens det var på sitt varmeste, og derfor slapp jeg unna. Antar at jeg ellers hadde blitt brent. Det føltes litt ut som sommer der jeg satt ute i shortsen, spiste is mens jeg leste. I morgen er det tilbake til jobb, og jeg skal i et opplæringskurs. Så jeg brukte faktisk morgenen på å se på et par videoer og notere for å forberede meg. Ellers har jeg sett ferdig tredje sesong av GPTD, og jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over vinneren. Samtidig forstår jeg hvorfor personen vant. Det jeg er fornøyd med er at favoritten min kom til finalen, for det vet jeg ikke om har hendt tidligere. Jeg synes det er kjipt at sesongene er såpass korte, for jeg kjenner ikke til noe annet underholdningsprogram som tar utgangspunkt i keramikk. Ellers begynte jeg å se litt på Louis Theroux, og han har dokumentarer om flere spennende temaer. Jeg så eksempelvis på dokumentaren hans om psykiske problemer etter fødsel, og jeg syntes det var utrolig interessant fordi jeg aldri har tenkt over hvor sårbar en person er etter fødselen. Selv om jeg i mitt hode har tenkt at postpartum depresjon er vanlig, så har jeg ikke tenkt over alle andre psykiske problemer en fødsel kan utløse. Det var lærerrikt og bevisstgjørende. De siste pakkene jeg har ventet på ankom i dag, og det var så utrolig gledelig fordi jeg nesten er tom for ansiktskremen min. Jeg har et par andre kremer i skuffen, men den ene tror jeg kanskje kan være årsaken for hudproblemene mine. Den andre er fra et annet merke, men har helt likt konsept og trolig like ingredienser. Så den har jeg bestemt meg for å holde meg unna. Så da håpet jeg virkelig på at pakken med kremen min skulle ankomme i dag, og det gjorde den. Så det var perfekt, og med det synes jeg at jeg kan konkludere med at jeg har hatt en veldig fin mandag. Denne arbeidsuken er ganske lang sammenlignet med med det jeg har jobbet hittil, så jeg er spent på hvordan jeg takler det. Only time will tell. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar