søndag 12. april 2020

I'm not the one if we're honest, yeah. But I wanna sleep next to you, and I wanna come home to you

Denne uken har gått både tregt og raskt forbi på samme tid. Jeg lengtet etter at lørdag skulle komme slik at karantenen min ble opphørt, og det førte til at dagene før ble ganske lange. Men nå som lørdag var i går, er jo uken allerede forbi nå. Jeg har i det minste fått gjort en del greier denne uken, deriblant å se på all påskekrim jeg hadde planlagt å se. Jeg har også ryddet litt i klesskapet, funnet flere plagg som jeg tydeligvis ikke lenger bruker og som kan finne nye hjem. Også har jeg byttet ut vintergarderoben til en mer vår-vennlig garderobe. Jeg halverte CD-samlingen min. Selv om jeg ikke lenger eier en funksjonell CD-spiller, så har jeg beholdt CD-ene mine fordi de har mye sentimental verdi for meg. Dessuten tror jeg at jeg sannsynligvis kommer til å kjøpe meg en CD-spiller i fremtiden. Det føltes ganske merkelig ut å åpne CD-ene, for det er såpass lenge siden jeg har rørt de at de allerede kjennes ut som om de tilhører et annet århundre. Jeg hentet én av pakkene jeg har bestilt i går, og som forventet så går dessverre hele pakken i retur. Joggeskoene var definitivt ikke det jeg hadde ønsket meg, og det er ikke det at de ikke var perfekte i sammenligning med de jeg prøver å erstatte. Det var flere ting ved joggeskoene som gjorde at de skal gå i retur. Jeg hadde også bestilt meg et par jeans som jeg hadde store håp for, men modellen på buksene passer ikke min kroppsform. Det var veldig kjipt, fordi de lignet veldig på mine gamle favorittjeans som ikke lenger passer meg. Jeg vurderte i et øyeblikk om jeg skulle beholde de, fordi det ikke var slik at de passet meg helt forferdelig. Men jeg bruker ikke x antall penger på klesplagg når de ikke passer meg ordentlig. I det minste har jeg funnet et annet par joggesko som jeg har bestilt meg hjem. Disse har jeg faktisk en del forventninger til, for de ser genuint ut som om de kan erstatte mine nåværende sko. I dag har jeg ryddet og vasket som vanlig. Jeg bakte brownies, dog i en ukjent form (ikke kakeform), så jeg ble veldig usikker på hvor lenge de skulle være i ovnen. Har faktisk ikke smakt selv om de er avkjølt for lenge siden, så jeg vet ikke om de har vært for lite eller for mye i ovnen. Pappa har bursdag, så da har jeg bakt og skrevet kort. Resten av dagen går nok til avslapning, for i morgen er det tilbake på jobb. Jeg håper å bli ferdig med teppet snart, og jeg bestemte meg for at jeg faktisk skal hekle kant rundt det hele. Så jeg brukte litt tid på å øve på det i går, og det var egentlig ikke så verst! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar