onsdag 22. april 2020

miss the space between your eyelids where I'd stare through awkward sentences

Jeg synes jeg ser litt ut som en zombie når jeg er på vei til jobb på morgenen. I det minste har jeg faktisk vært ganske flink og lagt meg rundt 22.30 de siste kveldene. Det er jeg skikkelig fornøyd med, for det betyr at jeg får sju timer søvn. Skulle kanskje helst ha hatt åtte timer, men jeg synes det er litt drøyt å legge meg 21.30. Nå skal det sies at jeg egentlig kjente meg ganske klar for å legge meg 20.30 i går. Tror det var fordi jeg brukte de tre siste timene på jobb på et kurs, hvor vi satt på et rom med ganske dårlig luft. I tillegg fikk vi stappet inn ganske mye teori på relativt kort tid. Jeg var derfor ganske tung i hodet da jeg gikk fra jobb og ut i sommervarmen. Jeg brukte også tiden etter jobb på å ordne timeplanen min på Word-dokumentet mitt og på mobilen, for jeg fikk turnus frem til starten av oktober. Så nå vet jeg litt hvordan livet blir fremover. Det har vært såpass fint vær at det minner mer om sommer enn vår, så i dag satte jeg meg ute og spiste middag etter jeg hadde kommet hjem fra jobb. Det var ikke så lenge jeg orket å sitte der, men det var nok. Jeg har en fridag i morgen som skal brukes til å handle mat, kanskje strikke litt mer og slappe av. Monchita har bursdag i morgen, og Volla er fortsatt gravid. Nå har hun passert bursdagen til eldste niesen som hadde bursdag på mandag, så mon tro om fødselen lander i morgen på Monchita sin bursdag? Vi venter ihvertfall ganske spent på når yngstemann i familien. Det er litt komisk, for i dette øyeblikket sendte mamma akkurat en melding til felleschatten til familien vår og spurte om det hadde kommet noe unge ennå. Nå skal jeg ta meg noe å spise før jeg tar meg en dusj og gjør meg klar for å legge meg. Vil helst prøve å opprettholde tidlig leggetid selv om jeg har fri i morgen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar