mandag 15. juni 2020

I don't wanna be angry, I don't wanna be sad. But you left me a million feelings I never knew that I had

De siste dagene har jeg funnet ut at dog jeg eier sommertøy, er mye av det sånt jeg kun bruker på ferie. Føles ut som om jeg enten har litt tynnere tøy til temperaturer rundt 18 grader, også har jeg tøy som er mest anvendbart når det er over 24 grader. Det jeg savner mest er en denimshorts, men jeg har lett og prøvd på flere i butikk uten å finne noe som passer meg ordentlig. Så nå tror jeg nesten at jeg bare skal bestille meg hjem en haug med tøy som passer dette været. Mens jeg har sett tilbake på forbruket mitt per år, så har jeg tendens til å bruke mest penger i juni. Nå ser jeg definitivt hvorfor. Jeg ryddet faktisk litt i skapet i går før jeg skulle legge meg, for jeg hadde så mye klær som blir for varmt disse dager. Må si at jeg har kost meg i været da; solt meg og lest bøker. Jeg leste ferdig Perks for n-te gang i dag, og den er like fin hver gang. I helgen lagde jeg sangria, som må ha blitt min nye favorittdrink. Ellers fikk jeg lagd den etterlengtede tacoen, og det var virkelig godt! Følte at gårsdagen gikk i litt sånn merkelig rekkefølge fordi jeg avsluttet med rydding og vasking på slutten av dagen fremfor på starten. Jeg kom egentlig i mål, men jeg mangler å skrive ned nye ukentlige mål. Problemet er at jeg innså at nå som jeg egentlig ikke lenger har akademiske mål, vurderinger eller frister jeg må forholde meg til, så har det blitt ganske mye vanskeligere å skrive ned målene mine. For hva er det jeg jobber mot nå liksom? Det er kanskje på tide med en ny eksistensiell krise. Nei, nå skal jeg forhåpentligvis legge meg litt tidlig fordi jeg sov ganske lite i natt. Også er det ny dag med jobb i morgen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar