mandag 29. juni 2020

If this is what you need, I have to let you go this time around

Mamma har reist nordover for å besøke Volla og Mog. Jeg er litt sjalu fordi jeg sannsynligvis ikke får møtt den nyeste niesen før hun er blitt fire måneder. Men det er egentlig det samme som skjedde med yngste nevøen min. Jeg har gjort bare minimum av rydding i dag siden jeg har jobbet i helgen. Det har egentlig vært en fin helg, men jeg blir likevel sliten av jobb. I dag var det flere som var syke, noe som gjorde at det ble litt mer arbeid for resten av oss. Jeg kjenner veldig på det nå, og det føles litt ut som om jeg er i ferd med å duppe av. Skal prøve å legge meg tidlig slik at jeg får sovet ut i morgen. Har nemlig fri, og dagen skal brukes til litt shopping og å møte kilo-gjengen. Litt usikker på hvor mye shopping jeg har lyst til å gjøre siden jeg antar at det er fullt med mennesker nå. Får se hva jeg ender opp med å gjøre. Gleder meg til å møte jentene igjen siden det er måneder siden jeg har møtt de, og et halvår siden vi alle har vært samlet sammen. I går så jeg på Eurovision: Story of Fire Saga. Den var overraskende morsom, dog jeg synes at det egentlig var som en vanlig romantisk komedie som er pakket inn i Eurovision-gavepapir. Altså står egentlig ikke Eurovision i sentrum i filmen, men det er greit. Jeg synes uansett at det var utrolig hyggelig å se på noe Eurovision-relatert siden årets konkurranse ble kansellert. Jeg må innrømme at jeg er veldig glad for at det er litt kjøligere akkurat nå. Ble liksom veldig glad da regnet øste ned i går, og jeg sov så innmari godt i natt selv om det ikke ble så veldig lenge. Men det var utrolig deilig å sove uten å våkne opp helt gjennomsvett i løpet av natten. Videre føles det ut som om det blir litt mindre av myggen også. Sistnevnte gjør som regel at jeg ikke orker å være ute etter et visst tidspunkt på sommeren. NEI takk til myggen altså. Jeg fant frem Mygga (myggmiddel) i skuffen og tok en sniff bare for å se om det vekte noen minner, og det gjorde det altså! Liker ikke tanken på å smøre kroppen med kjemikalier, men jeg synes faktisk at det er mer plagsomt å bli bitt av mygg. Uansett, nå er jeg nødt til å lage meg noe å spise til kvelds. Forhåpentligvis får jeg strikket litt også! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar