mandag 1. juni 2020

och varje gång du ser på mig, känns som att mitt hjärta stannar

Tenk at det allerede er juni. Hittil har jeg både kjent på at tiden går sakte, men samtidig at tiden flyr forbi. Siden det har vært så flott vær ute, har jeg sittet ute i hele dag. Jeg skal jobbe stort sett hele sommeren, og derfor synes jeg at det er viktig å utnytte de fridagene jeg har med sol. Spiste frokost ute i solen, hvilket jeg synes er skikkelig deilig. Jeg får sånne flashbacks til et par år tilbake hvor det føltes ut som om jeg spiste frokost ute i solen hver dag. Rundt klokken tolv dro jeg på meg bikini og solkrem. Jeg har lest ferdig Wedding Season av Katie Fforde som jeg startet på i går. Jeg har lest den boken såpass mange ganger nå at den faktisk har blitt ødelagt. En del av boken falt liksom ut i dag, også har jeg en rekke løse sider. Det er mulig at jeg faktisk må kjøpe meg en ny kopi. Det er en av de bøkene jeg leser hver sommer. Jeg synes jeg var flink til å smøre meg inn flere ganger med solkrem, men det er alltid noen områder som er vanskeligere å nå til. Så jeg ble litt brent, men ikke så mye. Apropos hud, har ikke utslettet i ansiktet blitt noe særlig bedre. Jeg har simplifisert hud-rutinen min, og det føles ut som om jeg ikke bruker noe produkter i det hele tatt. Må innrømme at jeg synes det er ganske deilig, så når huden forhåpentligvis blir bedre, tror jeg kanskje at jeg skal forsøke å holde hud-rutinen simplifisert. I hensyn til hudproblemet mitt, så har jeg vært litt på kanten med hva jeg skal gjøre videre. Jeg har vegret meg for å dra til legen min fordi jeg er ganske sikker på at han ikke aner hva han skal gjøre med det, og fordi at jeg tror løsningen er en antibiotika-kur. For veldig mange tror jeg at antibiotika anses som noe vanlig, uvesentlig. Men jeg har for det første vansker med å ta tabletter, og for det andre vet jeg at det er en risiko ved antibiotika. Så det gjelder liksom å vurdere konsekvensene opp mot hverandre. Vet ikke, men jeg får uansett reise til legen min for å se om han kan ha litt mer kunnskap og tanker om situasjonen. Jeg har gått igjennom pengebruken for forrige måned, og jeg gikk absolutt over det jeg har tenkt at jeg skal bruke hver måned. Men det aksepterer jeg; jeg har ikke tro på at det går an å ha en grense som holdes til hver måned. Det viktigste er kanskje at man klarer å holde seg til det man har tenkt at man skal bruke i løpet av et år. I mai ble det brukt en del penger på interiør fordi jeg kjøpte meg nye gardinstenger og gardiner. Blir spennende å se pengebruken i juni. Vet allerede nå at jeg sannsynligvis kommer til å brenne litt bort penger på badetøy. Har kjøpt litt nye klær i forbindelse med at jeg har lagt på meg, men bikiniene mine har jeg ikke tenkt på. Bikinitrusen jeg hadde på i dag ble sånn at jeg omtrent kunne velge å flashe rumpesprekken eller mine pubes. Det gikk greit siden jeg var i min egen hage, men jeg kan ikke akkurat bruke den utenfor hagen eller i selskap med noen andre. Så det blir nok litt nytt badetøy på meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar