onsdag 17. juni 2020

something 'bout you and the way we fit

Selv om jeg setter pris på varmen, så er det ganske slitsomt å bli gjennomsvett på jobb. Bare det å dra til jobb gjør at det føles ut som om jeg allerede har vært på jobb. Videre blir søvnkvaliteten dårligere, og jeg har tendens til å våkne flere ganger i løpet av natten. Det er veldig kjipt, så jeg er egentlig litt glad for at det skal være litt mildere og regnvær i helgen. Gårsdagens vakt på jobb var ganske travelt. Hater egentlig å komme på kveldsvakt til kaos, for da vet du at du må bruke hele vakten på å rydde opp i rotet. Det ordnet seg tilslutt fordi jeg fikk hjelp av kollegene mine, men det var liksom bare såvidt. Heldigvis var jeg såpass sliten at jeg egentlig sovnet raskt, slik at jeg ikke lå og tenkte på vakten liksom. I dag skal jeg gå på første nattevakt av to, og jeg håper inderlig at det blir en bedre vakt. Det er litt mildere i dag, så jeg skal prøve å se om jeg får tatt en liten nap før jeg drar på jobb. Tviler på at det går, for det gjør som regel aldri det. Men det viktigste er vel å la kroppen hvile litt uansett. Akkurat nå prøver jeg å gjøre de få tingene jeg har på min to-do liste, før jeg skal tillate meg selv å strikke litt. Jeg er ganske sikker på at jeg drømte om at jeg strikket og at alle maskene bare datt av, og at alt ble ødelagt. Den kjolen jeg forelsket meg i for en uke eller to siden henger i skapet mitt nå. Jeg bestilte den hjem fordi jeg så at det begynte å bli begrenset antall i min størrelse, og da ville jeg heller ta sjansen på å ha den i skapet mens jeg tenkte på om jeg virkelig ønsker den. Jeg har ikke hatt tid til å prøve den på ordentlig med skoene mine osv, men jeg har heldigvis litt tid på å bestemme meg om jeg vil beholde kjolen eller ei. Jeg bestilte meg en denimshorts som jeg inderlig håper passer meg. Har kun bestilt èn størrelse, og om jeg kjenner Zara rett, så er de ikke så konsistente med størrelser når det gjelder denim. Så det blir jo spennende. Ellers bestilte jeg meg ny bareMinerals foundation siden jeg har kastet min forrige. Jeg vet jo fortsatt ikke hva som har forårsaket eksemet mitt, men jeg har en følelse av at det var all sminken jeg styrte på med for et par måneder tilbake. Da var det riktignok liquid foundation jeg holdt på med, men det har nå gått i søpla fordi holdbarhetsdatoen var forbigått. Jeg bestilte meg også en bareMinerals børste for å se om det faktisk blir bedre resultater, for jeg har jo egentlig bare brukt egne børster til å påføre produktet. Det er nesten litt fristende å eksperimentere med det nå, men jeg kjenner at jeg ikke orker å ha noe produkter i ansiktet nå. Ellers sender Lynx snapper fra fjellet omtrent hver dag nå, og jeg kjenner at jeg er litt sjalu. Det er så innmari fint! Dessuten lengter jeg etter å dra på besøk for å klippe av meg håret. Altså, det er ganske greit med langt hår i varmen fordi jeg kan fjerne alt fra ansiktet. Men jeg savner å ha kort hår. Det er liksom deler av meg som ikke helt føler seg som meg når jeg har langt hår. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar