mandag 15. august 2022

but now I wonder why I let your confusion keep me up at night

Herregud, da var endelig ferien her! Arbeidshelgen var ok. Det var tidsvis mye å gjøre, og jeg kjente definitivt at jeg var ekstra sliten på søndag. Det var liksom et par ting jeg glemte bort, og det er kjipt. Men alt i alt syntes jeg at det var en veldig fin arbeidshelg, og jeg hadde stort sett kun fine pasienter. Var faktisk en jeg sendte hjem som jeg kjente: "den personen der kunne jeg gjerne hatt i livet mitt". Innimellom møter jeg noen fantastiske sjeler på jobb, og akkurat denne personen var så utrolig positiv og morsom. Håper jeg er likedan når jeg blir eldre liksom. Jeg sovnet rundt midnatt, og sov kun i åtte timer. Det er det som er mitt gjennomsnittlige behov, men jeg tenkte kanskje at jeg ville være sliten nok til at jeg skulle våkne litt senere. Men jeg synes stort sett alltid at det er fint å stå opp tidlig og ha en hel dag foran seg. For noen uker tilbake siden satt jeg og spilte Sims. Og mens jeg spilte tenkte jeg på at det hadde vært gøy å kunne spille Runescape igjen. Så jeg ble ganske overrasket over at det gikk an å spille "gamle" Runescape på mobilen. Så i dag har jeg brukt masse til på å spille Runescape. Det er veldig gøy, og det føles liksom litt ut som om jeg har høstet frem masse minner fra langt tilbake. Det er liksom en gåvei i spillet hvor jeg automatisk tenker på Maroon 5 fordi jeg hørte masse på sangene deres rundt den tiden jeg spilte. Jeg måtte lage nytt navn fordi mitt gamle navn var utilgjengelig, men jeg gjør stort sett akkurat det samme som jeg gjorde den gang. Nå har jeg riktignok opplevd å dø. Det tror jeg ikke at jeg noen gang gjorde da jeg spilte spillet i ungdomstiden. Ellers har jeg brukt dagen på å pakke til Italia. Jeg begynte med at jeg tenkte på hvor mange antrekk jeg trengte. Så var det egentlig ganske mye jeg tenkte kunne være fint å ha med seg. Men det har vært veldig varmt i dag, og jeg prøvde på stort sett alt. Og jeg innså at dersom jeg blir så varm av å ha på ditt og datt hjemme i denne temperaturen, blir det neppe greit å ha på i Italia. Det gjorde det egentlig veldig enkelt å velge bort ting. Jeg er ikke ferdig å pakke, og egentlig hadde jeg tenkt til å dra på butikken i dag for å handle det jeg mangler. Men jeg orket ikke å gjøre det. I stedet fant jeg endelig tid å gå litt over forbruket mitt for juli og august. Jeg mangler en oppsummering og å oppdatere Excel-arket mitt for juli, men jeg orker ikke tanken på det nå. Jeg har også endelig overført penger til sparing, bestilt hotell til Mallorca, og nå skal jeg bestille flybilletter. Det har alltid vært bestemt at jeg skal til Volla og Mog en tur, men jeg tenkte egentlig at jeg skulle ta tog. Men nå er det visst buss for tog, og det orker jeg ikke. Så det blir masse fly for tiden. Lå egentlig og tenkte på det i går; jeg tror det blir en travel høst som kommer til å fly forbi. For ja, jeg tenker egentlig på at det er høst nå siden det var rundt disse tider skolen begynte igjen. Jeg skal også på besøk til Lynx og co i høst, men jeg får bestille billetter dit til neste lønning. Nå må jeg få i meg litt mat før jeg blir slukt inn i Runescape-verdenen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar