mandag 8. august 2022

Said that it was me and you for life. Now you're kinda actin' like I died

Nå har jeg nettopp drukket hjemmelaget sangria på en halvtime, så jeg er kanskje ikke i mine fulle fem. I dag har jeg heldigvis en fridag, og jeg er så takknemlig! Jeg har jo tenkt at min irritasjon har vært fordi jeg har vært så sliten i det siste, men jeg tror nok også at det er en kombinasjon med at jeg er premenstruell. I går ble jeg sykt irritert for noe helt unødvendig, og jeg skjønte det med en gang at det var latterlig å bli irritert over det. Men jeg er bare veldig irritabel og sint for tiden. Kan hende jeg skal sende en unnskyldning til Marble på forhånd; "sorry hvis jeg er skikkelig bitch på turen vår". Når trening og avslapping ikke gjør meg bedre, vet jeg at det er hormoner i kroppen som har det gøy og skaper kaos. Før jeg gikk fra jobb i går skrev jeg liksom litt sånne passive aggressive e-mailer, så det blir spennende å se svarene i morgen. Nei, jeg har aldri trengt ferie så sterkt som jeg gjør akkurat nå. Jeg sov dessverre ikke så lenge i dag, men jeg fikk trent før jeg smurte meg med solkrem. Det var faktisk en ganske tøff treningsøkt mentalt, fordi jeg hadde veldig lyst til å avslutte halvveis. Treningsøktene jeg følger nå (Caroline Girvan) varer i ca. 45 minutter. Det synes jeg egentlig er veldig lenge når jeg tenker over det. I dag var jeg spesielt utålmodig og ville at jeg økten skulle være ferdig. Fysisk var det selvfølgelig utfordrende; svetten rant inn i øyet mitt. Men det var definitivt mest utfordrende for det mentale. Jeg lå noen timer ute i solen mens jeg fortsatte å lese Lucy Sullivan is getting married. Tilslutt sovnet jeg litt, og da jeg våknet til var det ganske mange skyer. Så jeg gikk inn og tok meg en dusj. Nå har jeg nettopp spist litt potetgull og drukket sangria mens jeg har sett på en dokumentar om PMS. Skal finne meg litt ordentlig mat og se ferdig dokumentaren. Deretter skal jeg bytte sengetøy. Kanskje jeg finner motivasjon til å støvsuge litt også? Jeg har ikke særlig høye forventninger, men hvem vet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar