tirsdag 16. august 2022

I shoulda known all along, I was only the next one. To take your love songs as a promise

Jeg har prokrastinert såpass mye de siste to dagene når jeg egentlig burde ha gjort meg ferdig med alle forberedelsene til Italia. Men sånn er livet når du er en som prokrastinerer. Og når du blir obsessed med Runescape. Jeg skulle gjerne ha lakket neglene mine, men det rekker jeg nok ikke. Heldigvis tror jeg at jeg er ferdigpakket med det meste utenom det jeg ikke kan pakke før jeg reiser i morgen/i natt. Og nå vet jeg ikke helt om jeg orker å bry meg heller. Turen får gå som den går. Forhåpentligvis kommer vi oss på en tur; jeg tar ingenting som en selvfølge. Jeg gruer meg til å stå opp i natt, men håper at jeg kanskje klarer å sovne på flyet slik at jeg får litt mer søvn. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar