lørdag 17. juni 2023

anywhere you go, I’ll be

Jeg er fortsatt på utkikk etter ny dagkrem. Den siste jeg kjøpte fra Avenè har jeg innsett passer meg bedre til kveld/natt. Så det var heldigvis ikke et bomkjøp. De siste årene har jeg holdt meg til èn nattkrem og èn dagkrem, men jeg har innsett at huden min har godt av variasjon. Min faste nattkrem tror jeg også kan være grunn til at jeg har fått eksem de siste årene - tror rett og slett at den er for "sterk" til daglig bruk for min hud. Jeg så på en Youtube-video om nye produkter fra The Ordinary, og avbildet krem ble nevnt. Den hørtes helt perfekt ut for min hud, så jeg kjøpte den siste tuben jeg fant i butikk i går. Jeg har prøvd den for første gang i dag, og selv om jeg har litt ambivalente følelser -- er det mest positive følelser. Det er fortsatt en dagkrem jeg har lyst til å prøve, så tror min final verdict kommer da. Ellers skulle jeg gjerne ønske at Cremorlab ble mer tilgjengelig i Norge igjen, og at jeg kunne få tak i den dagkremen. Avenè thermal spring water har nesten blitt en staple på sommeren. Hvem vil ikke spraye huden med en mist når det er såpass varmt? Jeg har lurt litt på om jeg skal sette meg ute i dag, nyte litt sol. For jeg tror det blir siste dagen med glimt av sol på noen dager. Men det virker til å bli nokså overskyet, så jeg tror kanskje jeg heller skal prioritere treningsøkten min. Planlagt økt har fokus på upper body. Men jeg er fortsatt litt interessert i å prøve en pilates-økt. Ja, det er veldig trendy. Men jeg liker at pilates har fokus på stretching uten at det blir yoga. Får se hva jeg gidder. Ellers skal jeg meal preppe i dag. Skal lage pizza, lage couscous-salat og kanskje ordne marinade til kylling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar