mandag 26. juni 2023

You can dance on your own. It's okay 'cause you're not alone

Livet føles litt overveldende denne uken. Det er ganske mye jeg må gjøre, men samtidig ting jeg ønsker å gjøre. Dessverre ser det ikke ut til å gå helt opp med tiden jeg har. Men jeg må ta meg litt tid til å skrive ned alt jeg må/vil gjøre, også får jeg se om det er noe jeg kan bortprioritere. Arbeidshelgen min er over, og vanligvis skulle jeg ha hatt fri i morgen. Men jeg tok på meg ekstravakt før jeg visste at søstrene og co skulle komme på besøk denne uken. Nå tenker jeg at det hadde vært fint å ha en fridag til å ordne greier, som å rydde og vaske klart til besøk. Det får jeg prøve å gjøre på onsdag. I morgen håper jeg på å få gjennomført treningsøkt. Jeg håper også på å få det til på torsdag før første søster og co kommer. Jeg vil veldig gjerne få trent, for jeg mistenker at det ikke blir en eneste treningsøkt på meg neste uke. Jeg jobber litt dumt med tanke på å ha besøk, så når jeg ikke skal sove, så vil jeg nok prøve å være mest med besøket. I dag er det varmt, men det regner og har vært litt sånne tordenlyder. Jeg synes det er fint å innimellom få en skikkelig regnbørsdag på sommeren. Vi trenger litt påfyll med vann innimellom blant solen. Men så savner jeg fort solen når det blir flere dager med "dårlig" vær da. Etter jobb i dag dro jeg på kjøpesenteret; kjøpte den ene ansiktskremen jeg har hatt lyst til å prøve. Forhåpentligvis blir jeg fornøyd med den. Ellers har jeg handlet mat for uken. Jeg har masse avocado i kjøleskapet som må spises opp, så det er en del salater disse dager. I tillegg har jeg igjen en halv boks med pizzasaus som jeg må bruke opp. Vet ikke helt når jeg skal lage pizza da, men tanken er god. I morgen har jeg litt lederansvar på jobb, så jeg har brukt litt tid på å sette meg inn i vaktene fremover. Forhåpentligvis går det greit i morgen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar