tirsdag 20. juni 2023

Couldn't see the wood from the trees, yeah, I didn't know what to do

Jeg hadde en litt sånn merkelig dag i går. Lurer på om det var været som fikk meg til å føle meg litt tung i hodet. Jeg fikk i det minste støvsugd soverommet og brettet litt nyvasket tøy. Gjorde en treningsøkt med fokus på hamstrings. Så jeg kjenner det godt i mine hamstrings i dag. Jeg vurderer å gjøre min andre treningsøkt for uken i dag. Jeg har nemlig fri på torsdag hvor jeg egentlig tenkte at jeg kunne gjøre den andre treningsøkten min. Men jeg lurer på om det er lurere å benytte den dagen til å handle mat til helgen og neste uke. For jeg har ganske mange vakter på rad, hvor jeg antar at energinivået kommer til å være litt lavere. Så det hadde kanskje vært best å handle mat og preppe mat på torsdag. Og kjenner jeg meg selv rett så blir det kanskje litt mye å forvente at jeg også skal få til en økt da. Så ja, det blir nok trening på meg i dag også, men det går veldig fint når det er fokus på upper-body. Nå har jeg nettopp søkt om lån, og jeg vurderer å melde meg på visning i morgen. Sistnevnte er ikke med tanke på et faktisk kjøp, men heller bare å venne meg til hvordan det foregår. Jeg har vært på visninger før, men da har det vært med foreldre og venner: altså i helt annen hensikt. Det er også veldig lenge siden! Men jeg får angst så fort jeg tenker på det. Det er litt komisk fordi jeg nådde egenkapitalmålet mitt forrige måned, men det har tatt meg en måned for å bli komfortabel med å søke lån. Det er jo ikke en bindende greie heller, men likevel har jeg ikke turt. Så det virker som om det tar litt tid før jeg er komfortabel med slike avgjørelser, og det tenker jeg egentlig ikke er så merkelig. Det er jo store avgjørelser som har store økonomiske konsekvenser. Men når det er greier som ikke er bindende, så bør det ikke ha så mye å si. Så jeg mistenker at jeg kommer til å melde meg på visning til i morgen. Jeg har planer om å gå hjem etter jobb i morgen, så da får jeg kanskje gått av meg litt nervøs energi før jeg drar på visning. Ellers kan jeg melde om at de neste ukene blir veldig travle for meg; både med masse jobb og besøk av hele familien. Volla skal visst være her i to uker, hvilket jeg personlig synes er litt mye. Men det er ikke mitt hus, så jeg skal ikke si noe på det jeg. Etter alle reiser får jeg også ansvar for hagearbeid siden foreldrene mine reiser på ferie. Alt dette er litt stressende, men jeg vet at alt ordner seg. Monchita skal bidra litt med hagearbeidet. Så jeg er heldigvis ikke så bekymret. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar