onsdag 21. juni 2023

let's not get complicated, let's just enjoy the view

Planene mine for denne dagen gikk ikke helt som jeg hadde tenkt. Jobb var jobb, og det gikk jo greit. Planen min var å gå/jogge hjem etter jobb og deretter dra på visning. Men da jeg gikk ut fra sykehuset pøste det ned med regn. Det er ikke det verste jeg har vært borti, men det er sånn at du vet at du blir gjennomvåt dersom du blir stående i regnet uten beskyttelse (regntøy eller paraply) i ett minutt. Jeg hadde sett for meg litt småregn som egentlig bare er deilig når man skal gå/jogge. Dette var dessverre mye mer enn det, så jeg endte opp med å finne frem paraplyen og å ta bussen. Alle planene ble liksom litt byttet på, så jeg tenkte at jeg kanskje skulle ta bussen til kjøpesenteret, og deretter ta bussen hjem derifra. Så jeg stoppet opp på kjøpesenteret og handlet mat før jeg gikk mot busstoppet. Regnet så ut til å lette litt, men da jeg stod på busstoppet og sjekket når bussen skulle komme, begynte det å øse ned igjen. Og da så jeg også at bussen var estimert til å være førti minutter forsinket. Jeg vurderte å gå inn på kjøpesenteret igjen for å vente de minuttene, men jeg ville veldig gjerne komme meg hjem i stedet. Så jeg trasket hjem i regnværet. Det var varmt nok til at jeg ikke kjente at jeg var gjennomvåt på føttene. Men jeg kjente det på overdelen min og tightsene mine. Da jeg kom hjem la jeg fra meg matvarene, også gikk jeg for å ta meg en dusj. På det tidspunktet hadde jeg halvveis bestemt meg for å skippe visning fordi jeg innså at jeg måtte ut igjen og bli bløt. Alternativet var bussen, men som nevnt tidligere var den ganske forsinket. Valget ble tatt fra meg da jeg gikk inn på annonsen og så at boligen allerede var solgt, og det ser ut som om den ble solgt før visning. Det var egentlig greit, for jeg var ganske sliten etter å ha spist mat. Jeg er fortsatt sliten, så jeg gleder meg til å legge meg. I morgen har jeg fri! Foruten å lage mat og nyte sol, har jeg ingen planer. Så det blir gledelig! Det er nesten litt at jeg vurderer å preppe mat i dag, så jeg bare kan nyte sol i morgen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar