søndag 11. juni 2023

to wake up by your side is all I wanna do

Det ble faktisk blod, svette og tårer til gårsdagens konkurranser. På grunn av adrenalin, alkohol og generelt godt humør innså ikke jeg at jeg blødde før en påpekte det. Jeg burde nok ha sjekket det selv fordi så mange andre av kollegene mine hadde endt opp med blødende skrubbsår. Det er andre gangen jeg er med på disse konkurransene, og det er jo veldig morsomt for hver gang. Det ble dessverre ingen seier for mitt lag, men jeg er likevel strålende fornøyd. Det er alltid litt spennende å se hvor godt jeg klarer meg med et høyere alkoholinntak enn det jeg er vant til. Det skjer jo på kort tid fordi det er en del av leker, og lekene går på tid. Men det var heldigvis litt intervaller mellom hver lek, så det gikk seg til. Skal riktignok si at jeg kjente det ganske godt etter tre enheter. Kan være den ene shot'en! Etter litt snacks og mat fikk jeg litt bedre balanse igjen. Jeg hadde sett for meg at det skulle bli nokså likt forrige gang, men det var flere som måtte gå litt tidlig. Forrige gang ble vi sittende i parken lenge, og det ble ganske kaldt. Men da ble vi sittende i en ring og det var en haug med utleverende drikkeleker. Det er veldig hyggelig å henge med kolleger, men det er kanskje en grense på hvor mye informasjon man trenger å vite om hverandre. Så jeg synes egentlig at det var veldig greit at det ikke endte denne måten i år. Klokken var rundt åtte-ni når resterende av oss pakket opp tingene og ryddet opp etter oss, før vi bestemte oss for å lempe av alle tingene hos den ene kollegaen min. Det ble bestemt at vi skulle bade og/eller dra ut. Mine planer da dagen startet var egentlig å reise rett hjem etter vi var ferdige i parken. Men så ble jeg med på planene da. Etter en tour av leiligheten til kollegaen min (og et par dopauser), dro vi ut for å finne litt drinker. Vi møtte på et par litt spesielle mennesker, men det fører alltid til interessante samtaler. Etter et par drinker dro vi videre for å danse. Badeplanene ble satt på vent, og jeg er ganske glad for det! Jeg som ikke hadde badetøy med meg eller bh på meg! Etter 12t og 30min med kollegaene mine bestemte jeg meg for at jeg var ferdig. Hadde ikke så mye krutt igjen på slutten av dagen, så all dansingen var ganske slitsom. Vi bestemte oss for å ta kvelden alle sammen. Jeg og to andre tok samme nattbussen, og det var jo hyggelig. La merke til at myggen er kommet, men tror ikke alle har begynt å bite ennå? Jeg fikk i hvert fall ingen myggestikk. Men jeg vet at den ene kollegaen min har fått myggestikk, samme gjelder min mor. Det er det kjipeste med sommeren; mygg. Jeg la meg halv fire, våknet halv tolv i dag. Jeg har brukt mesteparten av dagen ute i solen i dag. Nå har jeg skiftet sengetøy, brettet tøy. Og nå skal jeg ordne meg litt kveldsmat. Forhåpentligvis blir det ikke en veldig sen kveld med tanke på at jeg la meg så sent i går. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar