torsdag 8. juni 2023

I'm just an arrogant son of a bitch who can't admit when he's sorry

Jeg sov som en stein i natt. Ble nesten litt forvirret da vekkerklokken min gikk: hva, er det morgen allerede? Jeg fikk riktignok ikke optimalt antall timer søvn. Men det som er fint med dagvakter etter nattvakter, er at kroppen tvinges til å omstille døgnrytmen. Kjenner at jeg er trøtt nå også. Det var en ganske fin vakt i dag når jeg tenker over det. Hadde en del greier på agendaen, og jeg fikk gjort det meste. Glemte bare å skrive ut lønnsslippen min. Som planlagt gikk jeg hjem fra jobb i dag. Det var veldig deilig, for selv om det var sol, blåste det ganske mye. Så jeg ble aldri for varm. Var ganske mange som gikk eller syklet, så det var jo litt fint å ha "selskap" på veien hjem. Etter å ha spist litt mat, skiftet jeg til bikini og satte meg ute i solen. Duppet av et par ganger. Første gangen jeg duppet av, bråvåkna jeg. Måtte le litt av meg selv, fordi jeg ikke ante hva som hadde skjedd. Jeg har vurdert hvorvidt jeg skulle gjøre en treningsøkt i dag eller ei. Men jeg kjenner at jeg ikke har overskuddet til det i dag. Får heller gjøre det i morgen siden jeg har fridag. Må bare huske på at jeg må ordne et par siste ting før jobbsammenheng på lørdag. Skal prøve å få gjort det i morgen. Eksemet på overleppen er nesten borte, så nå har jeg begynt å introdusere litt mer skin care igjen. Jeg prøver ut en dagkrem. Har også en annen på listen min jeg har lyst til å prøve ut. Vet ikke helt når jeg skal begynne med nattkremen min igjen. Men forhåpentligvis aksepterer huden min å begynne med litt hudpleie igjen. Nå skal jeg ordne meg litt kveldsmat, ta en dusj og deretter legge meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar