fredag 16. juni 2023

Feel the way it feels when you don't have control of who I'm holdin'. Is it feeding all your fears?

Jeg klarer liksom ikke å gå forbi noe grønt uten å ta en ekstra titt. I dag endte jeg opp med å kjøpe en mosegrønn pyntepute. Jeg elsker grønt, men for en eller annen grunn nekter jeg å ha grønn som favorittfargen min. Jeg skulle egentlig bare kjøpe noen lystette gardiner til Monchita sitt soverom som nå er gjesterommet. Kjøpte akkurat den samme modellen jeg har på eget rom, bare i beige. Og jeg må si at jeg synes de er kjempefine i beige. Så i fremtiden blir det kanskje beige jeg kommer til å gå for selv. Det ble en ordentlig shoppingtur på meg i dag; kjøpte også et par nye jeans og en kjole. Prøvde på kjolen i april, og jeg tenker fortsatt på den. Så når jeg i tillegg fikk 25% rabatt, så syntes jeg det var greit å kjøpe den. Å bruke et tynt teppe inni et sengesett var akkurat det jeg trengte for å kunne sove igjennom natten. Våknet ikke en eneste gang! Ser at det skal bli litt kjøligere neste uke, og det synes jeg egentlig er helt OK! Jeg er ikke sånn veldig fan av tropenetter. Fordelen er jo at det er veldig deilig å bade på sånne dager. Men det er jo også veldig gode forhold for myggen. Jeg innså at jeg faktisk hadde fått to myggestikk, og begge må jeg jo ha fått på gåturen hjem fra jobb. Så i dag har jeg vært innom apoteket for å kjøpe meg Mygga. Kombinasjonen av tigerbalsam og Eurax har funka bra som kløedempende midler. Får bare håpe at de forsvinner fort! Jeg har litt langfri nå, så det hadde vært fint å lese noen av bøkene som står på listen over bøker jeg har lyst til å lese. Jeg har helst lyst til å unngå å kjøpe noen bøker på grunn av plass, så nå har jeg reservert to bøker på biblioteket. Må bare vente på at de faktisk blir tilgjengelige. Men nå kom jeg over en bok hvor plot er såpass interessant at jeg vurderer å dra for å kjøpe boken. Etter å ha vært på kjøpesenteret i dag, skiftet jeg til bikini asap. La meg ute i solen og tittet på to fugler som jeg tror må være forelsket i hverandre. Det er i hvert fall et kjærlighetsrituale som foregår slik de kvekker. Så var det en katt som prøvde å fange en av de da, uten hell. Men den prøvde minst to ganger. Så kom det en veldig liten fugl som bestemte seg for å følge med. Underholdning for den lille fuglen liksom. Vurderte å prøve meg på pilates i dag, men jeg kjente at etter å ha svetta så mye i dag, var det nok. Skal uansett gjøre en treningsøkt i morgen. Tok meg en dusj for å vaske av all svetten og solkremen. Jeg ble såpass varm at jeg egentlig bare lå naken oppå sengen min i to timer. Sommer ass. Jeg synes det er litt skremmende å tenke på at det bare blir varmere og varmere. Det er deilig å reise til varmen i Syden, men så er det også veldig fint å komme hjem igjen til kjøligere temperaturer. Men nå begynner liksom sydenvarmen å komme hit også. Og det er jo ikke uten konsekvenser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar