søndag 18. juni 2023

Swear you, you could start a war or two. Kingdoms fightin' over you. To wake up by your side is all I wanna do

Jeg endte ikke opp med pilates eller å gjøre særlig meal prep. Sola tittet nemlig frem og jeg innså at det ble den siste soldagen på en liten stund. Så jeg endte opp med å legge meg ute i solen. Hørte på et podcast med Niall Horan, hvor han ble intervjuet i forbindelse med det nye albumet. Jeg har ikke følt at jeg har hatt "rom" for å høre på albumet hans, men nå har jeg endelig hørt på det. Jeg har også planer om å høre ordentlig på Lewis Capaldi sitt nye album også. Men som nevnt så har jeg ofte annen musikk som jeg hører på der og da. Og da er jeg liksom ikke helt åpen for å høre på ny musikk. Det var morsomt å høre på intervjuet, og jeg endte litt opp med å høre på intervju etter intervju. Var en liten forandring fra å ligge i solen og lytte på musikk mens jeg leser. Jeg lagde pizza i går, også gjorde jeg den planlagte treningsøkten min. Er bare det at når det er tjueåtte grader, så har jeg egentlig lyst til å gjøre så lite fysisk aktivitet som mulig for å unngå å overhetes. Det er typisk at været blir dårlig når jeg omsider har fri, men det er helt greit. Og jeg synes det har vært veldig digg at temperaturen har falt litt. I dag var jeg litt usikker på om jeg skulle ta på meg kjole eller ei. Lufta kjentes kaldere ut, men som vanlig var det litt varmere i byen enn det er hjemme. Så det var faktisk perfekt, om ikke litt for varmt med kjolen jeg gikk med. Jeg møtte Sugar og Marble på en kafe for en liten catch-up. Jeg må innrømme at det ikke var den beste maten jeg har smakt, men det var god stemning og været var perfekt for å sitte ute. Ville nok ha smeltet om solen stod og stekte, så da var det deilig med overskyet vær. Etter kafebesøk vandret vi litt rundt, og det begynte å regne. Så da begynte vi egentlig å si farvel. Jeg er ganske vant til at når jeg først møter vennene mine, så henger vi veldig lenge. Prøver liksom å få til litt sånne korte møter slik at jeg ikke trenger å sette av hele dagen min til det. Så det syntes jeg at jeg var flink til i dag. Jeg og Marble bestemte oss for å gå til jernbanetorget, og jeg må si at innen jeg hadde gått dit følte jeg meg gjennomsvett. Jeg som hadde vært redd for at jeg skulle begynne å fryse liksom. Har sett ganske mange skotter i dag, og jeg syntes det var litt komisk at jeg satt og hørte på Lewis Capaldi etter at Norge tapte mot Skottland i går. Jeg så litt på starten, midten og slutten av kampen i går. Jeg blir nemlig en helt annen person når jeg ser på sport, så jeg prøver å unngå det! Etter jeg kom hjem begynte jeg på meal prep. Jeg har marinert litt kylling som jeg tror jeg skal lage i morgen, også lagde jeg kyllingfajitas. Har også laget couscous-salaten min. Har sett på symesterskapet (UK) mens jeg gjorde dette. Etter all matlagingen måtte jeg ta meg en pause, så jeg bestemte meg for å overføre penger til sparing. Jeg har vært ganske usikker på hvor mye penger jeg skulle flytte til de ulike postene som er viktige for meg nå. Men nå tok jeg bare en rask avgjørelse. Nå skal jeg spise kvelds, også tror jeg at jeg skal prioritere en tidlig kveld. Hadde vært deilig med regn i natt og en god natts søvn. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar