mandag 10. juni 2024

Don't bring me to tеars when I just did my makeup so nice

Hallois. I dag bestemte kroppen at det var nok med fem timer søvn. Etter en dopause i fem-tiden, prøvde jeg å sovne igjen. Men jeg lå der lys våken, og da tenkte jeg at jeg kanskje heller bare skulle forbli våken da. Det føltes greit ut, fordi da kunne jeg bli liggende i senga i flere timer og likevel føle at jeg fikk en tidlig start på dagen når jeg omsider stod opp. Det er veldig sjeldent at jeg har spist ferdig frokosten min innen klokken ti på en fridag. Jeg lurte litt på om jeg skulle gjøre en treningsøkt i går, men jeg kjente litt på at jeg ikke ville kunne gi økten 100%, så da gadd jeg ikke. Det jeg gjorde var å brette klær og rydde i skapet. Det føles ut som om jeg har kjøpt veldig mange plagg i det siste, så da liker jeg å se om det er noe som jeg kan kvitte meg med, eller rydde bort. Følelsen av at jeg har kjøpt veldig mye i det siste, er ikke bare en følelse. Jeg gikk nemlig igjennom forbruket for mai i går, og jeg ble halvveis satt ut. Men det har vært mye klesshopping. Mye av det er heldigvis ting jeg har hatt på ønskelisten, og ikke spontane kjøp slik som jeg gjorde med kjolen til sommerfesten. Jeg har også vært mer sosial i mai, samt brukt en del penger på gaver og reise. Så forbruket gir mening i tråd med det, men jeg tenker likevel at jeg har lyst til å være litt mer sparsom nå i juni. Men det er som regel til sommermånedene forbruket mitt er aller høyest. Antar at det er en kombinasjon av ferie (reise) og at jeg generelt er mer sosial. I dag har jeg ikke store planer annet enn å komme i gang med styrketreningen igjen. Også skal jeg lage hamburgerne som jeg ikke gjorde i går. Det ble kyllingfilet i stedet i går. Så du kan jo si at jeg hadde en ganske "sunn" dag for at det var en dag hvor jeg var bakfull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar