lørdag 15. juni 2024

If you wanna go and be stupid, don't do it in front of me

I dag lever jeg på fire timer søvn, men kroppen kjennes ganske grei ut. Det ble heldigvis ikke like mye action i dag som det ble i går, og det setter jeg innmari stor pris på. Så lenge jeg har stabile folk å passe på, så er jobb greit. Vi fikk en i går som ikke var det, og det er veldig spesielt, men når du har jobbet en stund så lærer man å kjenne varsellamper. Hadde blikkontakt med en kollega i et par sekunder, og det føltes ut som om hun speilet akkurat det jeg tenkte. Det var som om vi hadde hatt en samtale uten at vi sa noen ord. Det var en dårlig situasjon, men samtidig så tenker jeg at jeg er heldig i den situasjonen med tanke på at jeg jobbet med kolleger som bare kan/gjør. Alt går på gli liksom. Så jeg kjenner at jeg gruer meg til sommeren med mange nyansatte. Men livet er en evig kommunikasjonsøvelse. Og dette går vi igjennom hvert år, så det skal nok gå noenlunde greit i år også. Jeg møtte Mars på vei til garderoben, og vi hadde en liten catch-up om livet. Jeg ble invitert til å komme på besøk neste uke, så det tenker jeg at jeg skal gjøre. Har flere fridager neste uke, om jeg ikke tar på meg ekstravakt da. Har liksom litt ekstra turnusfri i juni, trolig for å gjøre opp for en ganske travel juli med tanke på turnusen min. Jeg gikk hjem fra jobb i dag, hvilket føltes veldig deilig ut. Jeg lagde pizzadeig for første gang på mange år på torsdag. Første gang jeg i det hele tatt bryr meg om meltype, og jeg må si at det ble en ganske god bunn. Eneste var at kombinasjonen av de toppingsene jeg hadde valgt ble til en væskeansamling. Så det ble litt soggy bunn på enkelte områder. Men jeg skal prøve meg igjen! Kjøpte meg nemlig mer mel før jeg gikk hjem etter jobb. Nå skal jeg bestille litt hud/hår-produkter som jeg begynner å gå tom for eller har gått tom for. Blant annet tom for øyekrem, men min faste øyekrem har utilgjengelig i et par måneder nå. Så jeg antar at jeg må finne meg en ny favoritt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar