onsdag 25. september 2024

He's good for my heart, but he's bad for business. Tears me apart when he grants my wishes

Arbeidsuka har hatt en travel start. Det er så mange arbeidsoppgaver at det føles helt vilt ut. Jeg multitasker som bare det for å få gjennomført alt, og det er ikke nok. Det hele føles ikke riktig ut. Mandagen ble litt tøff, men siden jeg hadde hatt en såpass fin helg, følte jeg meg likevel bra. Gikk hjem fra jobb på mandag, og etter å ha spist, dro jeg til leiligheten for å rydde. Fikk endelig blitt kvitt alt jeg hadde av isopor. Hadde tentative planer om å trene på mandag, men jeg hadde gått såpass mye at jeg var ganske sliten i beina. I går var det også veldig mye å gjøre på jobb, men jeg og kollegaen hadde bestemt oss for at vi skulle få gjennomført arbeidsoppgavene. Og foruten èn oppgave, fikk vi gjort alt. Så jeg er strålende fornøyd med det. I dag stod jeg opp klokken syv. Jeg hadde nemlig planer med min belieber friend rundt lunsjtider, så jeg hadde veldig lyst til å få unnagjort litt greier før det. Jeg dro til IKEA rundt åpningstider blant annet for å få ordnet strykebrett. Det var en rask tur. Jeg fulgte handlelisten min og prøvde å være effektiv. Deretter dro jeg hjemover, men stoppet på et annet kjøpesenter. Det var alltid planen min, men jeg så at jeg begynte å få litt lite tid da jeg satte meg på bussen fra IKEA. Men så skjønte jeg at jeg akkurat hadde nok tid til å gå innom det kjøpesenteret. Jeg dro ditt spesifikt for å kjøpe den gule lampen som er avbildet. Jeg har jo lenge tenkt på at jeg ville ha meg en gul lampe til gangen. Den blir mer dekorativ en praktisk da jeg allerede har god belysning i gangen. Men "problemet" var at jeg hengte meg litt opp i Flowerpot-lampen, men de hadde sin lampe i en "mustard"-gul, som jeg synes ble litt for intens i fargen. Maleriet er en gave fra min belieber friend, hvilket var skikkelig hyggelig. Jeg har fått et par malerier fra forskjellige venner opp igjennom tidene, og det er liksom alltid overraskende at vennene mine er så talentfulle. Maleriet min belieber friend malte til meg minner meg litt om malerier som moren til ei barndomsvenninne utførte. Så det føles liksom komfortabelt ut. Det blir nok en stund før maleriet faktisk blir hengt opp, for jeg må finne ut av alt jeg vil ha på veggen først. Vi spiste sushi og hadde en kort catch-up. Jeg sier kort fordi jeg er så vant til å henge med henne over ganske mange timer om gangen. Det er stort sett det jeg pleier når jeg er med venner. Etter vi hadde sagt farvel, dro jeg tilbake til leiligheten for å stryke gardinene mine. Det tok evigheter fordi gardinene er syntetiske og derfor skal strykes på lav varme. Jeg kan ikke si at jeg fikk bort så mye av skrukker, men jeg er fornøyd likevel. Jeg strøk også putevar og trekk på sofaputene. Nå skal jeg spise kvelds og utføre en treningsøkt. Det er litt sent, men sånn er det hvis man også vil prioritere å trene. Da finner du tid liksom. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar