onsdag 11. september 2024

Well, you crashed the car and abandoned the wreckage

Tror jeg må slette min Reddit på bakgrunn av hvor mye tid jeg sitter og leser AITA's. Det er bare så sykt underholdende, men jeg kaster bort så sykt mye tid. I natt sov jeg i fire og en halv time. Natten før var det fem timer. Så jeg er innmari sliten! I morgen skal jeg i tillegg ha med meg student tydeligvis. Så jeg håper inderlig på at jeg sovner tidlig i kveld. Det var en fin Caroline Girvan økt jeg gjorde i går. Hadde i utgangspunktet tenkt å gjøre en økt med fokus på underekstremiteter, men i stedet var det en "posterior"-økt som inkluderte rygg. Så det føltes mer ut som en styrkeøkt for hele kroppen, og det var deilig. Det er deilig å løfte vekter og kjenne at musklene jobber og fungerer. Har kjent litt på stølhet i dag når jeg har gått i trapper, men jeg tipper jeg vil kjenne stølheten først i morgen. Jeg hadde lyst til å trene i morgen, men tror heller at morgendagen går til å gå hjem fra jobb. Skal svinge innom butikken og forhåpentligvis bestille/kjøpe seng. Jeg får bare håpe at det ikke er en leveringstid på ni uker. Det er kjipt å måtte vente såpass lenge til innflytting, og kanskje er dette noe jeg burde ha tenkt på for lenge siden. Jeg bare visste ikke at det var så lange leveringstider. Antok at butikker hadde tilgjengelig på lager. Så naiv er jeg tydeligvis. Uansett får jeg bare se lyst på det, det er ikke verdens ende. Får mer tid til å preppe og organisere. Jeg har to dagvakter til før jeg tar helg. Det er planlagt en lønningspils denne uken, og jeg må prøve å finne ut av hva jeg skal ha på meg. Ellers har jeg lyst til å dra på IKEA på lørdag. Egentlig var tanken å kjøpe en kommode til gangen min, men jeg er litt usikker. Jeg har lyst på en kommode i tre, men jeg er så innmari kresen. Så kanskje det heller blir en tur for å fikse småting. Jeg har uansett ting som må returneres. Ellers må jeg se om paps har tid til å se på vaskemaskinen min, for jeg prøvde å kjøre en syklus på tirsdag. Det var ikke suksessfullt. Forhåpentligvis er jeg bare "dum", og det finnes en enkel løsning. Hadde vært kjipt om det var noe feil med maskinen. Jeg har forsikring, men det er dritt å måtte bruke tid på det. Nå skal jeg spise litt kvelds og faktisk begynne å gjøre meg klar til å legge meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar