onsdag 9. mai 2012

sing for the lion and lamb

Jeg hører på gamle sanger og ser på gamle bilder. Russetiden er snart over, hvilket gjør meg litt trist. Jeg vil ikke helt gå tilbake til individualisme. Jeg liker kollektivismen. Men det skal bli godt å ta av buksen. Jeg har ikke et så stort klesutvalg med den røde buksen. Ja, gikk med militærjakken min sammen med buksa i dag. Ikke de fineste fargene sammen, men jeg var så lei av å gå med den samme svarte jakka. Jeg savner forresten å gå i shorts. Akkurat nå har jeg mini-panikk. Jeg forsøker å mikse ferdig en presentasjon på 15 minutter. Jeg absolutt er nødt til å bli ferdig i morgen. Orker ikke èn dag lenger. Men jeg klarer ikke å se enden i presentasjonen min. Jeg har ikke skrevet om alt jeg skal skrive. I tillegg har jeg skrevet med det mest muntlige språket du kan tenke deg. Jeg skal heldigvis bare prøve på en 5 i karakter. Vel, egentlig bør jeg prøve meg på 6 - for jeg har en sjanse til å få den på kortet. Igjen - "hoping for the best, but expecting the worst".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar