fredag 24. februar 2017

when the lights go out and my feet don't even wanna touch the ground

Som en unnskyldning for den frosne temperaturen, tror jeg værgudene har bestemt seg for å gi oss solskinn. Blindende solskinn, om jeg kan si så. Jeg hadde i utgangspunktet gledet meg til kveldsvakt i går, fordi at jeg visste det var siste vakt før jeg fikk helg. Også følte jeg meg endelig uthvilt etter dager der jeg følte jeg var så utrolig sliten. Det er typisk da at det blir en slitsom vakt, hvor du knapt rekker å si hei til noen, og må løpe fra en til en annen. "Skal du jobbe i morgen?" spurte kollegaen, og jeg bare: "nei, takk lov for at jeg ikke skal det!". Om et par timer blir det "La La Land" på kino, hvilket jeg gleder meg til. Det er ikke slik at jeg har sett skikkelig frem til filmen, og jeg er usikker på om den faller i en kategori som jeg egentlig er så glad i. Men etter å ha sett Emma Stone og Ryan Gosling i "Crazy, Stupid, Love", er jeg definitivt interessert i å se de spille sammen igjen (hvor mange filmer har de spilt i sammen nå da?). Forhåpentligvis blir det tid til sushi før filmen. Helgen er satt av for å tilbringe tid med Ale som kommer i kveld. Blir absolutt spennende å se hva vi finner på. Jeg våknet tidligere enn forventet i dag, også ble jeg liggende i seng for å se på videoer av valper. Jeg dør litt inni meg når jeg ser en video av golden retriever valper, gahhh. Uansett, det var en video hvor en valp lekte med en plastikkopp, og lyden av det minte meg om et spill. Ja, jeg vet assosiasjonene mine kan være ganske spesielle. Lyden minte meg om Mahjong, som jeg deretter lastet ned på mobilen, og brukte to timer på å spille. Jeg dro meg endelig ut av huset i jakt etter pinnevin, og for å hente en mystisk pakke. Jeg fikk nemlig et nytt brev som gav meg beskjed om at det lå en pakke på posten. Og jeg kan ikke huske at jeg har bestilt noe som skulle ankommet disse dager. Dessverre var hele turen min bare en tragedie, for jeg gikk overhetet inn på polet, hvor jeg søkte etter vinen min som ikke befant seg der. Også dro jeg innom posten som sa at jeg hadde hentet pakken-- hadde bare blitt tilsendt flere sånne hentebrev. Jeg kjøpte i det minste dagligvarer, så jeg fikk unnagjort litt. Nå skal jeg straks ut i kulden igjen, men først litt te. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar