onsdag 12. juli 2017

does it ever drive you crazy, just how fast the night changes?

Herregud, du tror ikke at bare en time eller no etter jeg postet forrige innlegg, annonserte Niall at han skulle på turne? Det ble offisielt, og det var som jeg alltid har mistenkt; han har ikke Norge på kartet. Er fortsatt litt irritert for det, også forstår jeg ikke denne Flicker session turneen-- han skal jo ikke gi ut albumet sitt før i Oktober (om han ikke drar en overraskelse da) og det er halvveis igjennom turneen. Betyr dette at han faktisk fremfører sangene sine allerede i slutten av august, eller blir det sånn at det kun er andre halvdel av turneen som får med seg de nye sangene hans? Hva blir det til liksom? Han har håndskrevet et brev til fansen, som han pleier å gjøre, og der skriver han at dette kun er starten. Turneen varer jo hittil bare ut 2017, og han skal antakeligvis fortsette neste år. Men da blir spørsmålet mitt: skal du på en ny turne da, blir det et større publikum? Går jeg glipp av en mer intim konsert med Flicker session turneen? Jeg har bestemt meg for å prøve på billetter i Stockholm, selv om jeg har lite tro på at jeg får tak i noen. Men jeg hadde angret på å ikke forsøke. En annen ting som hendte etter jeg postet forrige innlegg, var at den nye traileren til Teen Wolf sesong 6b ble lagt ut. Jeg så liksom bare på Tumblr at det var nye gifs, som jeg i utgangspunktet trodde var gamle. Det er safe å si at Teen Wolf har rundlurt meg angående hva jeg trodde sesongen skulle handle om. Jeg ble liksom så satt ut av overraskelsene at jeg måtte ha en hel rant til Monchita. Ja, nei nå gleder jeg meg veldig. Nattevaktene mine har faktisk vært greie, men det skyldes vel egentlig humøret mitt i forkant. Jeg kjente at jeg faktisk var ganske optimistisk, og gledet meg faktisk litt i og med at jeg ikke har jobbet netter på mange måneder. Også jobbet jeg med kolleger som jeg kjenner godt og samarbeider godt med-- og det betyr mye. Det var travelt, og jeg hadde som regel en del ting å gjøre bestandig. Satt aldri ned i en full pause, men det var greit likevel. Ting var under kontroll. Natt nummer to var litt vanskeligere, for da hadde jeg selvfølgelig to dårlige på samme tid. Og det var selvfølgelig under morgenrushet i dag. Det gikk seg til tilslutt, men det hadde ikke gått uten kollegaen min som gjorde masse mens jeg ble opptatt hos de dårlige. Nå har jeg sovet et par timer, og jeg er spent på om jeg kommer tilbake i vanlig døgnrytme. Ryggen er blitt noe bedre, fortsatt vond til tider, men ikke i like stor grad. Synes at kroppen er litt merkelig for tiden, synes ikke den oppfører seg helt som normalt. Forhåpentligvis kommer det seg med tiden. I går før jeg skulle dra på nattevakt, hadde jeg planer om å spise en friskis. Jeg tok den ut av fryseren, men det ble så knapt med tid at jeg måtte legge den tilbake. Det var faktisk en ganske vanskelig avgjørelse, men jeg dro den ut av fryseren nå. Er de små tingene i livet som gjelder. Kjenner allerede at jeg er trøtt, så gleder meg til å legge meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar