mandag 10. juli 2017

through the hours of darkness I follow your name

Nå går det rykter om at Niall skal på turne-- eller, han har jo alltids skulle gjøre det, men det er faktiske konkrete datoer og informasjon. Kan ikke se at Norge er på kartet hans hittil, så jeg sendte en litt sånn pissed off Snap til han som han aldri kommer til å se. Uansett, det blir spennende å se om jeg klarer å kapre billett til hans konsert. Det hadde vært veldig fint å kunne dra på konserten hans i Dublin-- tenk på stemningen! Det er typisk hvis jeg har billett til Harry, men ikke Niall. Det har vært utrolig deilig å få slappe av de siste dagene, det trengte jeg virkelig. Brukte faktisk tid til å rydde i undertøy og badetøy- skuffen. Det er noe beroligende i å organisere, synes jeg. Brukte også timer på å se på barnevogner. Rett og slett gjort ting jeg liker å gjøre disse dagene. Nesen har nesten sluttet å renne, og nå er jeg egentlig over i hoste-fasen, hvilket ikke er så veldig deilig det heller. Du vet når det føles ut som om du skal hoste opp lungen din? Ja. Ryggen er fortsatt merkelig, og til tider så føles det ut som om jeg er sekstifire i stedet for tjuefire. Jeg måtte faktisk ta en nap i går (tror det er en rest fra Amsterdam, hvor vi hadde sovepauser før vi gjorde oss klar for kveldene), og jeg håper egentlig på at det gode sovehjertet kan gjenta seg i dag og i morgen. Det hadde vært deilig å faktisk få sove noe før nattevakt. Jeg er egentlig ganske spent på nettene mine, i og med at jeg ikke har hatt en nattevakt på mange måneder. Forventer kaos, men håper på et kontrollert kaos. Dessuten har jeg kun to netter, og det er faktisk gigantisk forskjell på to netter og tre netter. Førstnevnte er overkommelig, mens sistnevnte føles ut som døden. "Det fine er at vi kun har to netter," fortalte jeg til kollegaen min som aldri har jobbet netter utenom opplæring og praksis. Blir spennende. Vet du, jeg kan ikke huske sist jeg har lest en fan fiction, men jeg åpnet øynene for EVAK fan fiction i dag. Jada, lenge leve Skam. Apropos fandoms-- Teen Wolf er straks tilbake med den siste sesongen, og jeg har hesitert litt med tanke på om jeg i det hele tatt vil se på sesongen. Synes egentlig at 6a var en grei avslutning, og da er det kanskje greit å la leken slutte mens den er god? Jeg kommer antakeligvis til å se på sesongen, det er jo tross alt en serie jeg har fulgt med på i en ganske lang stund nå. Jeg skal bruke mine neste timer på avslapning og forhåpentligvis søvn. Været er på min side, det er overskyet, mørkt og dystert. Perfekt vær når man skal ha nattevakter, så takk værguder. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar