torsdag 13. juli 2017

you had me hanging on a dream you never believed

Det er helt mørkt på rommet, jeg har glemt å skru på lys der jeg sitter i sengen og stirrer på barnevogner. "Hvorfor har du det så mørkt?" spør Monchita. Det er ikke første gangen hun spør, for jeg kan sitte og stirre på pc'n min i mørket innimellom, før jeg husker at jeg burde skru på lyset. Annet enn barnevogner, så ser det ut som om hele verden er på ferie, også sitter jeg her og er sjalu. Ler litt av meg selv for jeg var jo ute og reiste forrige uke, men det føles allerede så lenge siden. Det føles også ekstra tungt når jeg ikke har mer enn en dag fri om gangen mellom vakter på jobb. Kunne like godt vært på jobb kontinuerlig, liksom. Heldigvis er det straks bare to uker igjen til ferie, og jeg vet av erfaring at tiden går himla fort. I går var himmelen veldig vakker, men det er den egentlig ganske ofte, og det slutter aldri å være vakkert. Det er faktisk unikt hver gang. Nå kom ei venninne av Lynx for å hente det ene hjulet på barnevogna som jeg kjøpte for Lynx forrige uken. Monchita hadde tydeligvis glemt å sende med det ene hjulet. Det er sånn at jeg plutselig bare får melding om at ei skal hente noe hos meg/jeg skal kjøpe noe for Lynx, også er det bare sånn. Nå fikk jeg nettopp en melding av ei kollega "jeg kommer og henter deg kvart over to". Vi skal visst jobbe sammen i kveld. Gode kolleger? Ja, det har jeg. Nå skal jeg slappe av i ei lita stund før jeg blir hentet. Sitter og ser på Billy Maier på Youtube se på Skam-- det er litt som å se på det helt på nytt, også er det jo gøy å se en annen reagere på serien. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar