fredag 14. juli 2017

I'll spend forever wondering if you knew I was enchanted to meet you

Nå sitter jeg og hører på Fy Faen, for fy faen jeg har kjøpt billett til Niall Horan i Stockholm. Jeg dør halvveis av spenning og glede. Andre halvdelen er av meg selv-- at det går an å bruke så mye penger på en artist liksom. Jeg angrer ikke, og jeg vet jeg ville angret mer på å utebli. Dessuten synes jeg at jeg har for mye penger på kontoen for tiden, så da er det vel greit å bruke noe av det. Blir en endagstur i og med at jeg allerede drar til Stockholm i starten av august, og da må det vel være nok besøk dit. Denne gangen skal jeg riktignok kjøre tog dit, også skal jeg bo i en annen bydel enn jeg har gjort før. Så det blir noe nytt likevel. Gleder meg, kjenner jeg. Til tross for at jeg ikke helt forstår om han kommer til å fremføre nye sanger fra albumet hans. Jeg hadde en forholdsvis rolig kveldsvakt i går, men tok i mot nye pasienter, hvilket automatisk påfører en del jobb. Også hjalp jeg kollegaen min noe, og siden jeg hadde fri i dag, så ventet jeg på henne. Det ble overtid, men jeg kom hjem til won ton suppe, og det er faktisk en av mine favoritt-retter, så jeg var veldig fornøyd. Vi møtte faktisk på min tidligere sykepleierveileder og gamle kollega på vei til jobb. Hun skal gifte seg om ikke så lenge, så hun sa at vi var velkommen til kirken. "Skal ikke du i bryllup i sommer?" spurte hun meg, jeg benektet det "nei, jeg har vært i bryllup i mai, også skal jeg på forlovelsesfest". Måtte faktisk tenke meg om, for det var et øyeblikk jeg var panisk og tenkte at jeg hadde glemt et bryllup! Det frister faktisk å dra i kirken, men må se om jeg er ledig den datoen. Gruer meg litt til at en ny jobbuke for meg starter i morgen, for jeg jobber tre dagvakter på rad, og det synes jeg er tungt. Men, nå er det faktisk to uker igjen, og det klarer jeg. I dag har jeg planer om å spise burger med ekteparet. Jeg har nevnt et burgersted for de flere ganger, og jeg er litt spent på hva de synes. Tror i hvertfall ikke at det blir som de forventer. Etter burger, skal vi på storsenteret og shoppe. Darren skal ha seg nye klær, slik jeg forstod det. Blir artig å ha de i nærområdet mitt. Mulig at jeg legger meg litt ute i solen i dag før jeg skal møte ekteparet, det er jo dumt å ikke nyte det fine været. Får se på vindhastigheten, det er avgjørende. Nå skal jeg i hvertfall spise frokost, for jeg har tross alt vært våken siden før ni for å få tak i billetter. Har egentlig bestemt meg for å ha en god dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar