tirsdag 20. februar 2018

saw you there and I thought: "oh my god, look at that face"

Sukkulenten har omsider fått seg en potte. Det er riktignok tenkt for urter, men synes den passet fint for sukkulenter også. For en dag det har vært. Jeg våknet opp i dag og tenkte at  har jeg fått mensen. Kjente liksom den mest klassiske smerten, og for meg så er det smerter i region underlivet, og region korsrygg. Jeg stod opp og spiste frokost, før jeg tok oppvasken siden det hadde hopet seg opp ganske mye tallerkener. Videre dro jeg på meg klær, fordi jeg fikk i oppdrag å kjøpe bukett til foreldrene mine som har kjøpt seg leilighet. Planene var egentlig å fortsette på lesing av forskning, men når jeg har ganske ubestemt tid på meg, så blir det til at jeg prokrastinerer ganske mye. Så jeg tenkte at det like godt var greit å dra innom butikken. Det skulle liksom ikke ta så lang tid uansett. Jeg kjøpte meg potte, også stoppet jeg opp foran sånne babyshower-relaterte ting, som minnet meg på om at jeg skulle ta kontakt med min belieber friend. Jeg gav henne et par oppgaver relatert til babyshower, også gikk jeg videre for å se på babyklær. Jeg ble stående og se litt på sånne babypysjer med toveis-glidelås, som jeg synes er genialt fordi: 1. glidelås er raskt, og 2. du trenger ikke å ta av på overkroppen når det er toveis-glidelås, slik at du bare trenger å ta av ved underekstremitetene når du skal skifte bleie. Sendte melding til Volla for å se om det var noe hun trengte, men hun nevnte leker og smukker. Så jeg gikk fra klesbutikken, og til en butikk som er designert for kids. Etter å ha kikket litt, så møtte jeg selvfølgelig Mars, hvilket er komisk siden jeg møtte henne tilfeldigvis for akkurat en uke siden også. Men det viste seg at hun jobbet der, og har jobbet der i et år, noe jeg ikke var klar over. (Sendte en klagemelding til Oyster, som mente at hun og Mars hadde fortalt meg om det. Hvis det stemmer, påpekte jeg at det var merkelig at jeg ikke husket det, siden en barnebutikk er såpass relevant for meg). Jeg sendte melding til Volla, for å se om det kanskje var noe hun hadde spesifikt sett på, i og med at Mars sa at jeg fikk prosentavslag av henne. Og det er historien om hvordan jeg har kjøpt barnevogn for søsteren min. Hun ville spesifikt ha Bugaboo Buffalo i classic-modellen. Buffalo skal erstattes av den nye modellen Fox, som Darren nevnte til meg her om dagen. Så den kjeden som Mars jobber for skal egentlig slutte å ta inn Buffalo, men de hadde tilfeldigvis fått inn èn i går. Jeg hadde fulle hender, og før jeg egentlig fikk kjøpt vogna, måtte jeg dra og hente buketten som var utgangspunktet for turen til senteret. Men det betyr at jeg må dra tilbake i morgen tidlig med pappa for å få hentet vogna. Nedturene ved å ikke ha førerkortet er de gangene man skal kjøpe noe stort. Men kan ikke si at det er ofte jeg kjøper barnevogn. Tja, forrige gangen kjøpte jeg den av en annen person, og de trillet vognen hjem til meg, så da slapp jeg å tenke på det. Oyster tullet med at ut ifra alle vognkjøpene mine (de som er gjort i tillegg til fremtidige), så må man jo tro at jeg har mange barn. Det har jeg heldigvis ikke. Nå skal jeg straks sette i gang med å se etter forskning. Heldigvis er det hovedsakelig bare sammendrag jeg leser igjennom nå, ettersom jeg ikke skal levere en helt bestemt problemstilling. Men siden jeg har et såpass åpent søk, så er det mye som skal graves igjennom. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar