fredag 25. januar 2019

It's pretty clear that I'm not over you. I'm still thinking 'bout the things you do, so I don't want to be alone tonight

Etter besøket dro, gjorde jeg en liten decluttering i skapet. Enkelte ganger virker det som om jeg har endeløse gjenstander å kaste eller donere, men jeg har tendens til å beholde ting jeg tror kan bli nødvendig i fremtiden. Som regel blir de aldri nødvendig, som f.eks. utstyr jeg har fått i løpet at bachelorutdanningen min. Trenger ikke å ha et fatle og diverse bandasjeutstyr i skapet just in case. Trenger heller ikke å beholde treningsutstyr som jeg har brukt to ganger siden jeg først fikk de. Også gikk jeg igjennom to fulle poser med diverse garn som Volla har etterlatt seg de siste årene. Det er ganske mye som er helt ubrukt, og det virker helt unødvendig å kaste det. Det blir naturligvis en donasjon, men det hadde vært fint å kunne gi det bort til noen som faktisk har behov for det. Onsdagen var utrolig avslappende. Hadde på en fuktighetsgivende ansiktsmaske som skal skylles av. Jeg ventet litt med å skylle av fordi jeg filte neglene mine, og det var faktisk utrolig deilig å skylle av ansiktsmasken da jeg gjorde det. I går var jeg en tur på skolebiblioteket for å levere bøker, men jeg ble også en stund for å se igjennom i hyllene, og endte opp med å låne en ny bok. Gikk også til butikken for å handle før jeg tok bussen hjem. Tok oppvasken og brettet klærne som jeg hadde hengt til vask tidligere i uken. Deretter brukte jeg timer på å prokrastinere, som helst skulle ha vært brukt til å fylle ut et skjema. Så det må gjøres i dag. I og med at jeg har tillat meg selv til å bruke tid med familien de siste to ukene, så har jeg mistet relativt mye tid til oppgaven min. Så det gjør at jeg ligger bak tidsskjemaet mitt og antakeligvis blir nødt til å være litt mer stresset under resten av prosessen. Jeg håper bare at det ikke kommer noen flere overraskelser. Åh shit, da kom jeg akkurat på at jeg faktisk har mer arbeid å gjøre som ikke omhandler mitt eget prosjekt. Jada, og det kunne ikke vært på et bedre tidspunkt heller, not. Akkurat nå sitter jeg og ser på Love Island UK videoklipp, ikke fra fjorårets, men året før. Jeg klarer ikke å sette fingeren på hvorfor jeg liker tv-programmet såpass, annet enn at det er underholdende uten at det er drama som overstrider det jeg er komfortabel med. Det er ikke nødvendigvis et veldig konkurransepreget show; ja, man kan vinne masse penger, men det er som regel ingen som er ordentlig hevngjerrige eller uhyggelige. Liker kun hyggelige ting jeg, med lite til litt drama. Nå skal jeg ta meg litt lunsj, også skal jeg dedikere dagen til å bli ferdig med det hersens skjemaet og deretter gjøre en liten treningsøkt for å komme meg tilbake til treningsrutinen. Det har tross alt vært over en måned siden siste økt, så jeg forventer at jeg må ta en del pauser. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar