fredag 13. september 2019

you have your choices, and these are what make man great; his ladder to the stars

Jeg har ikke redd opp senga på flere dager, ny leggetid er klokken to på natta, spiser instant ramen noodles til middag hver kveld. Jeg lever seriøst et sånt stereotypisk studentliv akkurat nå, og jeg gleder meg til det er over. Jeg er trøtt og energisk på samme tid. På en side har jeg lyst til å gå og legge meg, og på en annen side kunne jeg tenkt meg å ta meg en joggetur. Kvisene lever sitt beste liv, men det kan sannsynligvis skyldes menstruasjonen som jeg fortsatt venter på. I dag skal jeg endelig redigere ferdig avslutningen min etter tilbakemeldinger. Hittil har jeg brukt tid på å redigere det siste avsnittet av drøftingen som jeg utsatte til i dag da jeg så hvor mye klokken var i går. Det har vært en sånn utrolig slowgoing prosess, fordi konsentrasjonen min er helt skutt. Nå gjelder det bare å bli ferdig med avslutningen, også skal jeg gå igjennom hele for å se etter skrivefeiler og fjerne unødvendige setninger (fordi jeg er fortsatt nærmere maksgrensen enn jeg ønsker). Søndag går til å dobbeltsjekke referanser og å levere selve oppgaven. Kan hende det blir mer utfordrende enn forventet, for det er et par vedlegg jeg ikke har fått til å legge inn i dokumentet ennå. Men i verste fall finnes vel print screen som løsning. Jeg er  lei akkurat nå, og selv om det er snakk om to dager igjen, så føles det ut som evigheter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar