mandag 9. september 2019

something in the way you move makes me feel like I can't live without you

Jeg la meg litt tidligere i går, men ikke sånn veldig mye tidligere. Ble ferdig med å redigere metodekapittelet mitt rundt halv elleve, og det var veldig fint fordi jeg trodde kanskje jeg måtte bli sittende til midnatt. Og da hadde jeg ikke rukket å ta meg en dusj med tanke på at jeg føner håret og det lager litt støy når andre folk skal sove. Men til min glede rakk jeg å ta meg en dusj før jeg skulle legge meg. Våknet litt sånn innimellom på natta, men det tror jeg er en greie jeg gjør når jeg har lagt meg senere dagene før. Kroppen protesterer liksom som et barn som har lyst til å være våken like lenge som de voksne men som likevel sitter og dupper av. I dag er det funnene mine som skal redigeres, og jeg må egentlig kun redusere litt over 150 ord, hvilket er barnemat i forhold til teorien og metoden. Ikke minst drøftingen. Men jeg er nødt til å endre litt på innhold i hensyn til det jeg har skrevet i drøftingen, så jeg har egentlig brukt tiden hittil på å skrive ned det jeg nevner fra funnene i drøftingen. Det var nesten litt sånn at jeg tvang meg til å "lese" igjennom drøftingen også, fordi jeg gruer meg til å starte på å redigere den. Men når jeg gruer meg til noe, skyldes det ofte fordi jeg bygger det opp i hodet mitt. I realiteten er det ikke så utfordrende som antatt, og denne gjennomlesingen viste meg egentlig at det kommer til å være relativt greit å redigere drøftingen også. Jeg har jo ikke så mye tid til å endre masse på innhold uansett, i og med at jeg skal levere om en uke. Eller tja, det blir sannsynligvis på søndag allerede. Kjenner at ting begynner å bli litt sånn alvorlig allerede, fordi jeg har sett på alt det formelle som må gjøres med å registrere tittel og alt innleveringen skal inneholde. Det er sendt noen e-mailer fra meg til en sånn overordnet person med en rekke spørsmål, ha. Siden det er "mindre" å gjøre for meg i dag, prokrastinerer jeg naturligvis mer. Oh well. Nå har jeg i det minste skrudd av mobilen min, så jeg håper på at det ikke blir en sånn veldig utfordrende jobb med å redigere funnene mine. Og at jeg derfor blir ferdig litt "tidlig" i dag. Det hadde vært greit å få lagt seg ved midnatt kanskje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar