tirsdag 3. september 2019

Baby we were found but now we're lost. So it's time to let it go

Selv om jeg ikke fikk gjort sånn veldig mye i hensyn til redigeringen i går, så kom jeg meg inn i det. Og alt virket plutselig så mye enklere enn jeg hadde sett for meg. Tilbakemeldingene gir liksom veldig mening, og det føles litt ut som om jeg har en sånn indre monolog med veilederen min. Kan jo også bare være et tegn på at jeg begynner å bli litt skrullete. Om det ikke hadde vært for at jeg bor hjemme og har daglige interaksjoner med mine foreldre, så tror jeg helt seriøst at jeg hadde gått av skaftet. Ikke at jeg ikke allerede er merkelig da. Men ja, det virker som om det faktisk går fremover med redigeringen og at jeg ikke bare prokrastinerer hele tiden min. Etter jeg sa meg ferdig i går, så dro jeg faktisk til posten. Tenkte at det ikke var helt greit å bare dra i joggedressen min som har sett  sine bedre dager, men jeg ville ikke akkurat pynte meg. Så jeg dro på meg treningstøy, og det føltes nesten litt ut som om jeg skulle ut og jogge. Og i et lite øyeblikk var det veldig fristende og begynne å jogge, spesielt når en kar kom joggende forbi meg. Det var liksom perfekt vær og temperatur, og det er kanskje første gang jeg har hatt lyst til å jogge på flere år. Jeg kan jo ikke personlig huske sist jeg faktisk jogget. Vet ikke helt om det faktisk er noe jeg har lyst til å begynne med, men en sånn kveldstur var veldig oppfriskende. Jeg hentet pakken min som var ganske skuffende. Jakken som jeg kanskje trodde ville bli drømmejakken min, er laget i et stoff som gjør at formen ikke holder seg. Skjønner liksom ikke tanken bak designet, for selve jakken skal være ganske "boxy", men så er stoffet sånn at den ikke klarer å holde seg "boxy". Så den går dessverre i retur. Jeg har sånn halvveis sett ferdig to sesonger av Great Pottery Throw Down, og jeg gjorde naturligvis ting baklengs, hvor jeg så på sesong to før første sesong. Men det har ikke sånn veldig mye å si, annet enn at det er veldig klart at første sesong ikke har etablert seg ennå. Det er også en mer informativ sesong, hvor mye av kontekster forklares. Jeg foretrakk personlig andre sesong, og jeg tror jeg etablerte en mer preferanse for deltakerne. Nå har tv-programmet tydeligvis blitt fjernet fra BBC, og skal fortsette på Channel 4 som GBBO. Det samme skjer visst igjen og igjen, for det er kun en av dommerne som blir med videre. Triste nyheter altså, men det positive med dette er at jeg kanskje ikke blir obsessed med et nytt tv-program. For jeg er tydeligvis 100% or nothing, når det gjelder tv. Drømmer fortsatt om å gå i fjellet, og jeg håper virkelig at været er sånn noenlunde når jeg faktisk reiser til søsteren. Altså, jeg kommer til å prøve å gå i fjellet selv om det regner, men det er veldig kjipt hvis det høljer ned. Det er jo også ekstremt flaks for meg hvis det begynner å snø, men jeg er bestemt! Nå skal jeg forhåpentligvis komme meg igjennom ganske mye av redigeringen av drøftingen etter tilbakemeldinger. Håpet er at jeg blir ferdig i morgen, fordi jeg faktisk er nødt til å begynne med å redigere hele oppgaven i sin helhet. Jeg har jo fortsatt et sammendrag å skrive som trenger godkjenning! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar