mandag 6. januar 2020

did you give in to his ego just to give a little confidence?

Pinterest er tydeligvis et litt farlig sted for meg å være på, for jeg har plutselig lyst til å kjøpe så mange ting. Det var der jeg fant den nyeste vesken min. Videre var jeg i ferd med å kjøpe en bikini, også forelsket jeg meg i noen skulpturer. Jada, føles litt ut som om jeg er karakteren til Ryan Gosling i Crazy, Stupid, Love, hvor han ser på sånne tv-reklamer på natten og ender opp med å kjøpe en haug random greier. Nå skal det sies at det jeg har sett på ikke akkurat er random for mine egne interesser, når jeg absolutt liker mote og keramikk. Jeg viste skulpturene til Monchita, og hun synes de var skumle. Men jeg tror de er sånne ting jeg kommer til å tenke på i flere måneder, før jeg kanskje plutselig bestemmer meg for å bestille de. Monchita foreslo at jeg skulle vente med slikt til jeg flytter ut, men jeg påpekte at når man flytter ut, er man i hovedsak nødt til å prioritere de viktige tingene. Tror jeg kan si at de aller fleste velger å bruke pengene sine på møbler som seng, sofa, o.l. før de bruker penger på dekor. Så derfor gir det mening for meg å kjøpe sånne greier nå. Jeg skal la skulpturene få ligge på ønskelista mi en stund, så får jeg se hva jeg ender opp med å gjøre. Gårsdagen var utrolig slitsom. Det er lenge siden jeg har hatt en sånn vakt, hvor jeg føler at energinivået tappes fullstendig. Det skal sies at jeg ikke hadde sovet noe særlig godt natt til i går. Samtidig var det virkelig travelt. Hadde ekstra pasienter på korridoren, halvparten av pasientene mine trengte hjelp til enhver mobilisering, syv av de skulle ha antibiotika til diverse tider, måtte legge inn tre nye perifere venekateter før nevnt antibiotika, hang opp væske hos flere, kontrollverdier på over halvparten av pasientene. Også er det jo alt det andre som må gjøres på jobb. Ofte så klarer jeg meg uten å ta pause, men i går så kjente jeg at jeg var nødt til å sette meg ned å spise. Og dette er til tross for at vi var en ekstra person på vakt. Jeg hadde håp om å sove lenge for å ta igjen søvn og for å føle meg uthvilt. Men etter vakt, kom jeg hjem og spiste litt mens jeg så på videoer relatert til bryllupet til Safiya Nygaard. Så jeg la meg kanskje halv to, og stod opp klokken ni. Så jeg føler meg litt ekstra sliten i dag. Hadde tenkt at jeg kanskje kunne dra på butikken i dag, men jeg har valgt å utsette det til i morgen. I stedet har jeg skrevet nye ukentlige mål, vasket tøy, og forsøkt å ordne med batteri på pc'en. Etter å ha prøvd å få kontakt med kundeservice i en stund, ble jeg såpass oppgitt at jeg egentlig nesten bestemte meg for å bare kjøpe ny pc. Men jeg gikk for å spise lunsj, og da jeg kom tilbake til pc'en, så har batteri faktisk ladet seg. Så nå aner jeg ikke helt hva som er status quo med pc'en. I det minste betyr det at jeg kan slippe å bytte ut batteri eller kjøpe ny pc foreløpig. I morgen skal jeg enten dra på mitt lokale kjøpesenter, eller reise inn til byen. Førstnevnte er mest fristende, men jeg er nødt til å gjøre begge deler uansett. Får bare se hva jeg har mest lyst til i morgen. Nå skal jeg strikke litt, slappe av og prøve å legge meg litt tidligere i kveld. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar