søndag 13. desember 2020

Please have snow and mistletoe, and presents by the tree

Jobbhelgen min startet fint; det var rolig på fredag og vi fikk faktisk satt oss ned klokken seks. Det er faktisk sjeldent. I går ble det travlere, men likevel håndterbart. Vi planla godt, og fikk orden i det vi skulle gjøre. I dag, derimot, føltes det litt ut som om jeg kom til kaos og bare hadde det kaotisk resten av dagen. Heldigvis tror jeg at jeg fikk ryddet ordentlig opp etter meg, slik at kveldsvaktene skulle få det bedre. Det er så fælt å ha en haug med ting som skal gjøres og føle seg alene i det. Jeg fikk heldigvis hjelp, og nå er jeg bare glad for å ha kommet meg hjem, for det var et øyeblikk hvor jeg måtte vurdere å jobbe dobbelt. Anyway, i og med at det var så slitsom dag, orket jeg ikke tanken på å gjøre ærender i dag som jeg hadde en tentativ plan om. Det får utsettes til i morgen, og det er helt greit. En av tingene jeg ønsket å gjøre var å kjøpe den notatblokken jeg forelsket meg i, så det gleder jeg meg ordentlig til. Tror jeg er ekstra klar for et nytt år nå, og en ny notatblokk blir nesten som symbolet for neste års ønsker og mål. Ellers håper jeg at jeg blir ferdig med all julehandel innen fridagene mine er over. Da vil jeg være ferdig med alle julegaver og matvarer som skal kjøpes. Det er virkelig straks juleaften og treet mitt er fortsatt ikke satt opp. Jeg hjalp Volla med å sette opp deres tre, så det føles på en måte ut som om jeg er ferdig allerede. Min drøm er et 150cm høyt tre med integrert lys. Har veldig lyst til å kjøpe et til salget, men jeg må nok vente med å kjøpe eget tre til jeg er flyttet ut. Kan absolutt ikke bare kaste og kjøpe et plasttre når vårt er relativt nytt. Men ja, planen er å få oppe juletreet på tirsdag eller onsdag. Har bare ganske mange greier jeg gjerne skal få gjort i løpet av fridagene mine, så får se hva jeg ender opp med å faktisk få gjort. Nå skal jeg lage litt mat, ta meg en dusj og deretter legge meg. Sov kun 4 og en halv time i natt, så nå trenger kroppen litt ekstra påfyll. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar