lørdag 19. desember 2020

to all the ones I ever loved, never let you in enough

Jeg synes denne vesten er så innmari fin, men når jeg kjøper klær, ønsker jeg helst noe jeg vet jeg kommer til å få mye bruk av. I går hentet jeg pakken med kåpen jeg bestilte for et par dager siden, og da ble det ganske klart for meg at jeg absolutt ikke kan beholde vesten. Det er så stor kontrast når du får på deg et plagg som føles perfekt ut versus et som du liker. Kåpen skal likevel henge i skapet i et par dager for vurdering. Har allerede prøvd kåpen med litt forskjellige plagg, men det er så mørkt for tiden. Så det føles ut som om jeg aldri får et riktig inntrykk av kåpen. Men jeg tror absolutt at kåpen blir en del av garderoben min. Kåper er jo svakheten min, men jeg er absolutt ganske picky. Uansett, jeg hadde en svært travel kveldsvakt på torsdag. Ingen av oss fikk tatt pause. Dagen etter var en helt annen dag. Vi var utrolig godt bemannet og alt ble liksom gjort i en fei. Dessuten fikk vi et slags julebord, om det kan sies så. Påspandert mat av jobben og eventyrsjokolade. Det var veldig koselig, og jeg fikk nesten litt sånn julestemning. Etter jobb oppdaget jeg melding om at kåpen min var klar for å hentes, og det føltes ut som om jeg fikk en julegave. Videre kom jeg hjem til brev i posten som inneholdt klistermerkene jeg bestilte. Jeg fikk også endelig kjøpt ferdig julegaven til pappa, hvilket betyr at jeg er ferdig med alle julegaver. Alt i alt hadde jeg en skikkelig fin dag i går. Jeg sov i ni timer i natt, og lå i sengen i flere timer etter jeg stod opp. Det er viktig å utnytte fridager med latskap om man vil og kan! Har strikket i dag mens jeg så på The Grinch. Jeg er skikkelig lei teppet jeg strikker på, og neste strikkeprosjekt skal ikke ha så tynt garn. Teppet jeg har strikket på har tatt måneder allerede, og vil fortsatt ta meg flere måneder før det blir ferdig. Jeg har også endelig fått rengjort mine boots som har sett mye regn og gjørme i det siste. Det blir absolutt ikke snø til jul i år, og jeg angrer skikkelig på at jeg aldri kjøpte meg sånne hverdagslige korte regnstøvler. Det får stå på ønskelista til neste år. Nå tror jeg egentlig bare at jeg skal bruke resten av dagen til avslapping. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar