søndag 6. desember 2020

You're broken, I know this. And if you knew it you would love me a whole different way

Hallo! Besøket har dratt og jeg er endelig hjemme igjen. Det har vært en utrolig slitsom uke på jobb, også tar det jo også på å ha små kids i hus. Vi har hatt spillkvelder hjemme, dratt på lekeplassen daglig og sett på barnetv hver kveld. Dro en svipptur til Volla og Mog fordi jeg skulle hjelpe Volla på turen hjem med de to yngste niesene mine. Så nå er jeg dritlei togreiser, og jeg tror jeg skal vente ganske lenge før jeg setter meg på et tog igjen. Men, jeg fikk spist bra sushi, vi drakk vin og jeg hadde filosofiske samtaler med Mog. Volla og jeg hadde juleverksted og lagde juletrepynt av papir fordi treet deres var veldig nakent. Kom hjem i dag rundt klokken tre, og siden det har jeg egentlig bare ryddet og spist. Ryddet bort ting etter besøk, ordnet nytt sengesett på sengen, ryddet bort ting jeg hadde med meg til Volla og Mog. Nå prøver jeg å få litt mer oversikt; skrive ukentlige mål, ordne budsjett, etc. Jeg gleder meg til å legge meg i sengen. Gleder meg ennå mer til mine neste fridager som skal være nettopp det; fridager. Planen for de er å sove. Tanken på å sove i mer enn åtte timer i strekk er luksus. Jeg har sovet i åtte timer en natt denne uken. Resterende har vært på 4 og 1/2 timer til 6 timer. Og for meg blir det alt for lite. På en måte føler jeg kanskje at jeg burde bruke en av fridagene mine til å sette opp juletreet, men det tror jeg at jeg utsetter til uke 51, for jeg har jobbhelg til uken. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar