onsdag 16. desember 2020

Think about your lips and the way they kiss. There’s so much I really miss about you

Jeg kan ikke ha et juletre uten candy canes. I år prøvde jeg å finne noen som faktisk er julepynt, men jeg har ikke funnet noen. Volla sendte meg et bilde av et par fra Søstrene Grene, men tro meg, jeg har lett etter de i butikken uten hell. For et par dager siden kom jeg på at veien til et kortere tre var å ditche en av de tre delene av juletreet vårt. Så nå har jeg essensielt et 150cm tre, og trengte kun å bruke en lyslenke. Jeg var veldig fornøyd med det! Må innrømme at treet føles litt lite ut, siden jeg er så vant til at det egentlig er litt over to meter. Men jeg er skikkelig fornøyd med et mindre tre. Fikk ikke brukt all pynten min, men the clean up kommer til å bli så mye enklere. Begynte egentlig å se på en julefilm i bakgrunnen mens jeg styrte på med treet, men jeg skiftet fort til et naturprogram fortalt av David Attenborough. Begynte nesten å grine da jeg så en liten flamingo som ikke klarte å holde følge med flokken på den lange turen for å finne vann. Det bidro ikke akkurat til julestemning, men den har uansett vært fraværende hittil. Jeg jobber jo juleaften, så jeg antar at jeg ikke kommer til å ha noe julestemning i det hele tatt. Siden jeg sov i tolv timer forrige natt, så tok det meg ganske lang tid før jeg sovnet. Våknet også på et tidspunkt, hvor jeg innså at jeg hadde sovet i fem timer. Lå og leste litt før jeg tok meg en nap på to timer. Jeg hadde helt glemt at jeg jobber kveldsvakt i morgen. Trodde jeg hadde to dagvakter før helg, og at jeg derfor hadde ork til å dra på butikken etter en av vaktene. Men siden jeg jobber kveld og deretter dag, så tror jeg at jeg er ganske sliten på fredag. Derfor vurderte jeg virkelig å dra på butikken i dag. Men endte opp med å bli hjemme og fortsette å skrive i den nye notatboken. Jeg kjøpte nye tusjer for å bruke de i notatboken, men hittil har jeg kun brukt svart tusj og penn. Det er typisk, men jeg er svært fornøyd. Har i det minste fått brukt den dobbeltsidige teipen, samt sånn dekorativ teip som jeg har hatt veldig lenge. Det er kun to uker igjen av dette året, og jeg leste raskt igjennom forrige nyttårsinnlegg. Det er så komisk hvor merkelig livet føles ett år senere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar