torsdag 10. desember 2020

Will I ever love somebody like the way I did you? Never thought you’d be so damn hard to replace

Altså, se på nissen da. Er han ikke skjønn, eller er det bare jeg som er merkelig? Kan godt hende det. Trodde kanskje jeg skulle ende opp med å sove i ti timer disse fridagene mine, men kroppen har visst fått hentet inn søvn denne uken. Jeg har jo faktisk vært flink til å legge meg relativt tidlig, så det er ikke så overraskende. Men jeg blir likevel overrasket over hvor raskt det går for kroppen å på en måte "bounce back". Til tross for at jeg våknet ganske tidlig i dag, stod jeg ikke opp før klokken tolv. Det er helt genuint en luksus å kunne ligge i sengen så lenge og bare gjøre ingenting. Vasket tøy, spiste frokost; rørt jordbær på en toastet brødskive. Også fikk jeg endelig ryddet soverommet og støvsugd. Det var virkelig behov for det, og det føltes veldig bra ut. Gjennom året har jeg spart på flere bokser fra pakkene jeg har mottatt fordi jeg ville gjenbruke de til å pakke inn julegaver. I går styrte jeg på med det og fant en boks til hver pakke jeg ikke hadde fått pakket ennå. Fikk pakket disse gavene i dag, samt et par gaver for søstrene mine. Gikk faktisk tom for papir-- og jeg kan ikke huske at jeg noen gang har gått tom for papir i løpet av en jul? Jeg pleier liksom å kjøpe "årets" julegavepapir, og jeg ender som regel opp med rester til neste år. Men nå må jeg faktisk kjøpe mer papir, og det er egentlig bare gøy for min egen del. I det siste har jeg hatt skikkelig lyst på klistermerker. Ja, helt seriøst. Pleide å samle på de før (samlet vel på alt som fantes, egentlig). Tror jeg spesielt har lyst på klistermerker i forbindelse med at jeg skriver ukentlige mål og diverse. Også kunne jeg tenkt meg å begynne å skrive litt brev igjen, og da er det jo fint å kunne dekorere litt med klistermerker. Skal se litt på Etsy for å se om jeg finner noe jeg har spesielt lyst på. Jeg har også sittet litt med økonomi-notatblokken min. Lønningen kommer vel i morgen, og jeg har allerede planlagt hvor mye som skal til sparing. Sparing er gøy, synes nå jeg. Og det blir vel bare gøyere med noen klistermerker? Ja, greit. I will shut up om klistermerker for nå, men det er hvertfall garantert at jeg må skaffe meg noen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar