søndag 20. desember 2020

So this is Christmas, and what have you done? Another year over, a new one just begun

Til tross for at jeg synes jeg brukte lang tid på å stå opp i dag, så har jeg hatt en ganske effektiv dag allerede. Fått ryddet og vasket oppe, støvsugd nede, gått ut med søppel og resirkulering, spist middag med broderen, tatt oppvasken. Nå har jeg nettopp skrevet ferdig mine ukentlige mål, og på gjøremålslisten min ble det nesten tomt, for jeg har ikke noe jeg  gjøre denne uken. Lynx har sendt en pakke litt sent, og jeg er spent på om den faktisk kommer før jul. Det hadde i hvert fall vært overraskende. Tror jeg skal returnere vesten min i morgen, også skal jeg ellers forsøke å komme meg litt lenger på teppet som tilsynelatende aldri blir ferdig. Jeg har sett igjennom TV-guiden, og jeg klarer ikke å se at de viser Home Alone? Er det kanskje bare til romjulen det da? I kveld er det i hvert fall The Holiday, og jeg vil se på minst en julefilm som blir sendt på TV. Det er vel håndball nå, men jeg så litt på kampen mellom Norge og Danmark. Jeg gled rett tilbake i den aggressive sport-seer-rollen min. Begynner seriøst å rope med en gang, så jeg valgte å skifte kanal. Nå skal jeg strikke og catch up på Youtube-videoer jeg har gått glipp av. Foruten jobb på lillejuleaften og juleaften, så har jeg fri neste uke. Og jeg kjenner at jeg allerede er i skikkelig julefri-modus. Det er deilig. Vil etterlate en sang-anbefaling: et cover av Happy Xmas (War is Over) av Gabrielle Aplin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar