torsdag 20. mai 2021

I wanna give you my time, give you my all. Know that you don't have to hold back with me

Jeg ble  glad da jeg åpnet pakken min med denne genseren i. Har bestilt et par pakker som jeg mottok på tirsdagen, hvor jeg kun likte 5% av innholdet. Jeg hater sånne bomkjøp. Så jeg ble jo ekstra glad da jeg fikk pakken min med den fargerike genseren jeg hadde bestilt meg i går, og jeg faktisk syntes den var utrolig fin. Av alt jeg har bestilt meg, så har jeg valgt å beholde det som er fargerikt. Beholdte også sokker i ulike farger. Så da er det egentlig bare å begynne å tenke på å returnere pakkene igjen. Jeg venter på en pakke til, men den har jeg veldig lave forventninger til. Har lyst til å bestille meg et par jeans, men jeg prøver å avvente til jeg får den siste pakken min. Jeg skjønner ikke hva som er greia, men jeg blir tilsynelatende aldri lei av jeans. I går var det første dagen jeg har opplevd sol som faktisk har holdt seg i mer enn en time på uker nå. Med all nedbøren vi har hatt nå, føles det litt ut som om vi har blitt til Vestlandet. Hverdagsstøvlene som har stått på ønskelisten min må faktisk bli en realitet i år. Det var ordentlig trist vær på nasjonaldagen, men jeg var på jobb og hadde en veldig fin vakt. Håper at jeg har fri neste år, og at været blir mye bedre. Jobb har vært bra denne uken, men det var litt stressende i går. Satt og prøvde og få ting til å gå opp, og det overrasker meg litt innimellom hvor mye av jobben min består av det som føles som logistikk. I løpet av vakten min begynte nesen å renne skikkelig. Trodde nesten at jeg hadde begynt å blø neseblod fordi det rant såpass. Men neida. I dag våknet jeg opp og er tett i hodet, har rennende nese og er sliten. Det er symptomer som jeg hadde da jeg hadde covid-19, men samtidig har det artet seg annerledes. Tror og håper på at det er en forkjølelse eller en begynnende bihulebetennelse. Men jeg har fått time til å teste meg i morgen, så det er bare å vente på det og at jeg får svar. Hadde egentlig planer om å returnere pakker i dag og handle mat. Men nå blir det kanskje utsatt til lørdag avhengig av testsvar. I og med at jeg er sliten, så kjenner jeg meg litt gråtelabil også. Så det er egentlig en passende dag til å se på en trist film og bare grine. Ellers tror jeg det er Eurovision i kveld? Jeg så tilfeldigvis på den ene semifinalen mens jeg filet neglene mine, og jeg ble imponert av flere deltagere. Det er mange sterke kvinnelige vokalister i år. Jeg har langfri, og det passer veldig fint med tanke på at jeg tror denne luftveisinfeksjonen kommer til å slite ut kroppen. Det er rart, jeg har vært så himla beskyttet for mikrober, at kroppen nå trolig har et svakere immunforsvar enn før pandemien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar