søndag 23. mai 2021

I know she gives you everything, but boy I couldn't give it to you

God pinse. I og med at jeg har stått opp tidlig de to siste dagene på fridager, tillot jeg meg selv å sove lenger i dag. Det varte ikke så veldig lenge, men det å ha muligheten til det er jo en luksus i seg selv. Jeg var litt lenger våken i går fordi jeg så på Eurovision. Det ble ikke akkurat som jeg hadde sett for meg, men så hadde jeg vel ikke hørt Italia sin sang før i går. Ut ifra mine sosiale medier, er det ikke så overraskende at de vant. Men herregud så brutalt med starten på utdeling av poeng fra folket da-- det var nesten så jeg hadde lyst til å slutte å se på da. Heldigvis var programlederne relativt raske med utdelingen av poeng. Jeg falt mest for Finland sin performance i går. Syntes også at de virkelig fikk med seg publikum og de andre finalistene. Etter å ha sett på semifinalene, så merket jeg faktisk at det var flere av finalistene som ikke klarte å opptre like bra i finalen. Annet enn Eurovision, valgte jeg å bruke gårsdagen på å lese fan fiction og gjøre en treningsøkt. Uansett, det var gårsdagen. I og med at det er søndag har jeg ryddet og vasket. Det er nytt sengetøy på sengen, og jeg gleder meg til å ta meg en dusj og legge meg i sengen. Det er liksom en av de små tingene i livet som bidrar til livskvalitet for meg. Jeg har skrevet ferdig målene mine for den kommende uken, og nå har jeg veldig lyst til å sette meg ned og se på The Blind Side dersom jeg finner den på Netflix. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar