tirsdag 26. september 2023

Oh, it's like that, I'm your dream come true when it's on a platter for you

Det ble ingen treningsøkt på meg på søndag. I stedet spilte jeg Sims mens jeg så på Sex Education. Jeg ble naturligvis distrahert av serien, så tilslutt slo jeg av The Sims. Jeg tok riktignok pause til å ta meg en dusj og å lage paideig. Deigen ble ferdig litt før midnatt. Så ferdig Sex Education på tirsdagsmorgen/formiddag. Jeg må si at jeg både er fornøyd og skuffet over den siste sesongen. Det er jo en stund siden jeg har sett de forrige sesongene, og en stund siden jeg forelsket meg i serien. Og det er fint for min del, for da tror jeg at jeg ikke ble så skuffet som jeg kanskje kunne ha blitt. Har jo egentlig tenkt at de burde ha avsluttet serien med sesong tre. Jeg likte ikke starten av denne siste sesongen fordi vi ble introdusert til en college som til tider fremstod litt utopisk, og nye karakterer som føltes unødvendige. Hensikten var nok å fylle tomrommet til andre karakterer som forlot serien, men jeg tror absolutt at de gjenværende skuespillerne enkelt kunne ha fylt plassen på egenhånd. I etterkant ser jeg at jeg skulle ønske de fikk en avslutning ala SKAM eller Skins s7. Men de siste tre episodene av Sex Education traff meg litt. Jeg satt og grein mye av tiden i hvert fall. Så jeg tenker at jeg er fornøyd. Etter å ha sett ferdig serien, lagde jeg endelig handpies. De ble suksessfulle, men jeg innså at jeg liker jo faktisk ikke kokte eplebiter. Det burde egentlig ikke være overraskende, for jeg velger egentlig aldri epledessert. Jeg har igjen litt paideig, så jeg lurer på om jeg skal smøre litt sjokoladepålegg på deigen og bake den slik. Har innsett at det faktisk er veldig handy å ha dessert i fryseren som er porsjonsstørrelse og som går an å hive i mikrobølgeovnen. Spiste nettopp siste kanelbolle som jeg bakte i juli. På den tiden bakte jeg såpass mye at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av alt. I dag har jeg vært og handlet mat og returnert en pakke. Planen for i dag er å lage mat, trene og dusje. Jeg har også lyst til å spille Sims i dag, fordi min sim har fått en alien-unge. Men jeg er nødt til å gå igjennom turnusen min som jeg nettopp har fått. Så det må nesten ta førsteprioritet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar